missuvillig Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Er det bare jeg som kommanderer mannen til å vaske seg før han får blowjob? Kan ikke huske å ha gjort dette med tidligere kjærester da, men har somehow tydligvis dressert min nåværende kjærste til nettopp dette. Hva er deres grense for renhet før bj? Og dere menn: Hvor ren føler du at du må være før du lar dama gå ned på deg? 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Mannen nekter å la meg gi han blowjob før han har vasket seg, og sånn har han alltid vært, og jeg elsker at han er så reinslig på det området! Samme gjelder meg, nekter å gi han en skitten mus å slikke på haha! Anonymous poster hash: d6cd4...a26 1
missuvillig Skrevet 16. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2015 Mannen nekter å la meg gi han blowjob før han har vasket seg, og sånn har han alltid vært, og jeg elsker at han er så reinslig på det området! Samme gjelder meg, nekter å gi han en skitten mus å slikke på haha! Anonymous poster hash: d6cd4...a26 Haha samme her, kunne ikke falt meg inn å servere noe urent! 1
Gjest iGirl Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Så lenge han har dusjet samme dag og ikke har gjort noen spesielt krevende fysiske aktiviteter er jeg fornøyd. Faktisk liker jeg at det er bittelitt kroppslukt kontra helt nyvasket og duftende av såpe. Men det er vel bare meg da. 8
Gjest supernova_87 Skrevet 16. september 2015 #5 Skrevet 16. september 2015 Forventer ikke at han skal komme rett fra dusjen nei. Hadde ikke hatt noe imot om han vasket lett over med en våtserviett, men går fint uten også. Men det er noen menn der det er helt fint i underlivet deres selv om de ikke har dusjet på noen dager, men så andre ganger så er det bare surt selv om de har god hygiene, på samme måte som det er hos kvinner i perioder. Så man ser det jo an. Det er ikke sånn: "Ja, da er det mellom 0-4,5t siden du dusja, da går det fint." Personlig må jeg ha dusja samme dag, og vasker meg helst med klut eller våtserviett rett før. Noen menn synes det skal være "litt mer kjønn" og ikke nesten lukte såpe fra underlivet, men jeg får noia, så må være helt ren.
Jus sanguinis Skrevet 17. september 2015 #6 Skrevet 17. september 2015 Hvor ren føler du at du må være før du lar dama gå ned på deg?Så lenge det er mindre enn en kilo kukost så er jeg fornøyd. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #7 Skrevet 17. september 2015 Jeg foretrekker han nyvasket jeg også (eller med kondom med smak evn. ) men suger han på kvelden av og til om han har hatt en normal dag og dusjet på morgenen. Hygiene nedentil er viktig , det er mye kriker og kroker og hudflinger og rør som ting og bakterier setter seg i der nede på en penis. Anonymous poster hash: e9a20...dba
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #8 Skrevet 17. september 2015 Hva når man treffes på byen og vil ha spontan sex? Må man i dusjen midt i forspillet blir det jo en litt ødeleggende pause vil jeg si.... Anonymous poster hash: 5d380...be3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #9 Skrevet 17. september 2015 Jeg bryr meg egentlig fint lite om det, så lenge det ikke er noe som er veldig synlig så gjør jeg det. Om det lukter eller smaker litt dårlig, så forsvinner jo dette etter man har sugd litt. Jeg vil at sex skal kunne være spontant, og da kan man ikke bry seg om slike ting som om Anonymous poster hash: 2d95b...06d 1
Silfen Skrevet 17. september 2015 #10 Skrevet 17. september 2015 Hva når man treffes på byen og vil ha spontan sex? Må man i dusjen midt i forspillet blir det jo en litt ødeleggende pause vil jeg si.... Anonymous poster hash: 5d380...be3 Kan vel dusje sammen som en del av forspillet ...
Gjest Raindrops Skrevet 17. september 2015 #11 Skrevet 17. september 2015 Krever ikke en dusj først nei, jeg liker at det lukter og smaker han, men det krever selvsagt normal hygiene. Putter ikke ting i munnen som jeg ikke har luktet på først, og jeg suger ikke menn jeg ikke vet et minimum om hygienen til, men kuk som smaker såpe er definitivt ekkelt. 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #12 Skrevet 17. september 2015 Så lenge han har dusjet samme dag er det helt greit. Har aldri opplevd noe ekkelt, så da ser jeg ingen grunn til å tvinge ham til å dusje. Han går ikke ned på meg om morgenen, da er det tydeligvis for lenge siden sist jeg har dusjet for hans smak Anonymous poster hash: e9707...50a
Gjest Andrea93 Skrevet 17. september 2015 #13 Skrevet 17. september 2015 Har aldri bedt han vaske seg først, liker å være spontan der. Men så har han god hygiene, så har aldri vært et problem
Oppgitt78 Skrevet 17. september 2015 #14 Skrevet 17. september 2015 For de som krever nyvasket utstyr, så kan weener kleener anbefales!
peppermyntete Skrevet 17. september 2015 #15 Skrevet 17. september 2015 Kjæresten min vasker seg uten at jeg må forlange noe. Tror/håper det er ganske normalt!
Gjest Morello Skrevet 17. september 2015 #16 Skrevet 17. september 2015 Han må ikke være nyvasket, men gir ikke bj om det er sånn at lukta slår mot meg idet jeg løfter dyna heller.. Men litt lukt gjør meg ingenting, bruker såpass mye spytt at jeg ikke merker særlig til det om han har gått noen timer siden sist dusj, om jeg er veldig kåt kan jeg fint suge ham selv om vi har hatt sex et par ganger også.
Svampebob1 Skrevet 17. september 2015 #17 Skrevet 17. september 2015 Selvfølgelig vasker man seg før man skal ha oralsex. Man trenger kanskje ikke å dusje, men det er vel normalt å ta en våtserviett eller vaske seg litt med en klut først? For både kvinnfolk og mannfolk. Ingenting er værre en lukta av urin og surt underliv.
frk91 Skrevet 17. september 2015 #18 Skrevet 17. september 2015 Heldigvis dusjer typen min hver dag, men jeg liker faktisk at penisen har litt kroppslukt i stedet for såpelukt. Og om det lukter litt så forsvinner den raskt når jeg har begynt å suge. Men nå skal det sies at jeg ikke er i stand til å tenke på dårlig hygiene for tiden, tenner alt for mye på typen til at jeg klarer å bry meg om litt dårlig lukt. Suger også etter vi har hatt sex/analsex. 1
andy capp Skrevet 17. september 2015 #19 Skrevet 17. september 2015 Krever ikke vask før jeg slikker, og vil heller ha lukt og smak av kjønn enn av våtservietter, det smaker ikke godt... Samboeren suger gjerne på kvelden selv om jeg ikke har dusjet siden før jobb. 1
missuvillig Skrevet 18. september 2015 Forfatter #20 Skrevet 18. september 2015 Krever ikke en dusj først nei, jeg liker at det lukter og smaker han, men det krever selvsagt normal hygiene. Putter ikke ting i munnen som jeg ikke har luktet på først, og jeg suger ikke menn jeg ikke vet et minimum om hygienen til, men kuk som smaker såpe er definitivt ekkelt. Det høres definitivt ekkelt ut ja, men er det ikke slik at man ikke skal vaske seg med såpe nedentil? eller er det bare meg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå