Gå til innhold

Hvor mange har du hatt sex med..

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

JENTE 22

JEG ER 22 ÅR OG HAR HATT 17 PARTNERE. KANSKJE LITT MANGE, MEN JEG ER GLAD I SEX.. :P:briller:

ALLE HAR IKKE VÆRT LIKE GODE, MEN STORT SETT HAR DET VÆRT HERLIG. :ler: :D

NOEN HER INNE ER VELDIGE FÆLE TIL Å FORDØMME DE SOM HAR HATT EN DEL PARTNERE, SÅ JEG LURER PÅ HVA SOM ER "SNITTET" PÅ HVOR MANGE FOLK HAR HATT SEX MED.. ALDEREN SPILLER JO EN VIKTIG ROLLE.. EN 25 ÅRING HAR VEL SOM REGEL HATT FLERE ENN EN 17 ÅRING.

ER MEDLEM MEN VELGER HER OG VÆRE ANONYM.. :P PGA AT MANGE JEG KJENNER OGSÅ BRUKER DISSE SIDENE.. :P

SOMMERHILSEN FRA MEG... :briller::briller:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Tror ikke det er noen som gidder å svare fordi dette temaet har vært oppe mange ganger før!

Hvis du gidder å bruke søkefunksjonen, finner du det nok!

Skrevet

JEG GIDDER Å SVARE................................................................... :ler:

ER 26 ÅR OG HAR VELL HATT RETT RUNDT 30 SEX-PARTNERE FRA JEG VAR RUNDT 14-15 ÅR.

HAR NÅ DEN SISTE OG BESTE :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, måtte være anonym nå... Jeg er 21 (snart), og har hatt 0 sexpartnere :) Tok en morsom test i går:

http://www.thespark.com/sextest/

Den testen sa at jeg kom til å ha sex første gang når jeg var 24, i min egen seng, og med mannen jeg elsket.. så er det tilfellet, så kan jeg godt vente :)

Men, et lite spørsmål må jeg slenge på til dere mer erfarne... Blir man mere voksen etter å ha hatt sex? (noen påstår nemlig det)

Skrevet

Regner med at det er mye one-night opplegg for dere som har hatt en hel bataljon med sexparntere. HVA er det som er så bra med det?????????

Gjest Anonymous
Skrevet

herregud. for et utbrukt tema. gidder ikke svare

Gjest Anonymous
Skrevet

for noen barnslige svar du har fått her. :evil: :evil: :evil:

folk som er inngrodd på kvinneguiden kan heller holde tåta enn å kritisere oss nye som stiller spørsmål.

hvis dere er lei av temaet, hold dere heller unna det! herregud! :x

det er ikke alle her inne som har vært her i alle år, er inngrodd og har grå hår. faktisk så er det nye mennesker her inne også. og istedenfor å komme med negative kommentarer, enten svar, eller hold dere unna linken! værre er det ikke!

nå ble jeg skikkelig forbannet! at det går an!

som jeg sa, ikke alle er inngrodd her. det finnes nye brukere!

skjerp dere! :x

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg er foressten 21 og har hatt 7 partnere :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg er ny her, ca to mnd. og dette temaet er utbrukt på den korte tida. samme tema skal være en nyhet hver uke? se nedover siden...

Skrevet

Bare lurer på hva som er så bra med one-night opplegg jeg. Bør det ikke være følelser med i bildet?

Skrevet

Det er slike innlegg som får vår kjære Waco til å tilte!!

:hoho:

Gjest Janna
Skrevet

Har hatt èn jeg. Vet ikke om jeg skal :cry: eller :ler:

Jeg er 18 år.

Gjest Tine lille 19
Skrevet

Jeg er 19 år og har hatt 22 partnere. Men dette er bare begynnelsen. :oops:

Skrevet

Stiller meg i solidaritets-kø med Vinga! :ler:

Jeg er 23 og har hatt en og samme partneren i.....tenke tenke.....snart seks år!

Dessuten, de som klager over utbrukte temaer må da ti h*****e klare og finne andre temaer og se på!!!!

:evil: :evil: :evil:

Slutt og klag for f**n!!!!!!

• Liker 1
Gjest Anonymous
Skrevet

Gutt 29 : Har hatt(og har) 1. Skulle gjerne hatt flere, men for et ork å farte rundt for å "få seg noe".

Tragisk at mange av de som er her havner i boksen "brukt en gang, gi meg en ny"

• Liker 1
Gjest Nathalie
Skrevet

21år og har hatt...*telle,telle*... ehm... 6(7) Skriver 7 i parentes fordi han ene ikke riktig fikk det til... (han var dritings...)

Et godt tips til jomfruer: - ikke la første gangen være i fylla! :-?

Skrevet

Jeg er 21 år og har hatt 4 sex partnere siden jeg rota bort jomfrudommen min som 16`åring.De 2 første er ikke så mye å snakke om synes jeg,siden de til slutt fikk det de ville og var ferdig med det :evil:

Nr 3 var jeg sammen med i 4 år, men sex livet var heller labert :roll:

Nr 4 er forhåpentligvis den siste og den definitivt beste av dem og denne gangen er sex livet ikke så veldig sjabert lengre :sjarmor:

Han har jeg vært sammen med i 1,5 år nå.

Skrevet

Har hatt sex med 2 stykker, og sist var for 5 år siden.

Så ut som det kanskje ble noe "på meg" i sommer,

men så døde det bare helt ut. Har ikke hørt noe fra dama på over 1 uke,

ikke et ord, så har nesten bare gitt opp å ta kontakt lenger.

(Nett treff greier, ikke truffet hver andre enda, hu bare svarer ikke lenger).

Så det ser ut som jeg må vente enda noen år før det blir min tur :cry:

Kanskje få med at jeg er 24 år også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...