AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #21 Skrevet 17. september 2015 Jeg er uenig. Jeg har vært sammen med samme person i 15 år, har barn- og har et sexliv jeg synes er bra, han likeså. Det kommer ikke rekende av seg selv på ei fjøl, men det er fullt mulig og ikke uvanlig. For min del har sexlivet blir mer og mer variert og "utbroderende" med tid og alder. Ja det finnes nok de som er fornøyde med sexlivet etter mange år. Men tror ikke på at de knuller rundt som kåte kaniner som da man var ung og kåt, på samme måte. Man har jo prøvd og opplevd det meste sammen, så er begrenset hvor spennende det kan bli likssom. Er man ute etter spenning er nok ikke langvarige forhold det man burde søke. Med mindre mannen din er cuckold da..Anonymous poster hash: 788af...7a6
Gjest Skrevet 17. september 2015 #22 Skrevet 17. september 2015 Jeg tenker angående å finne "inspirasjon" så kan ikke det være å forsøke ut en rekke ting uten at dere har snakket litt om det på forhånd. Nøkkelen for mange ligger i å bli spurt om fantasier og ønsker generelt, ikke få servert atter en "pressituasjon" hvor partneren kommer med en masse leketøy, undertøy og diverse påfunn man der og da er milevis fra å ha lyst til selv. Ofte er det også lettere å fortelle om grenser "jeg kunne gjort X, men ikke Y" enn å blottlegge en konkret fantasi man er usikker på responsen på. I tillegg er det jo endel som ikke fantaserer spesielt konkret, men som likevel liker en masse ting. Jeg ville også spurt om han faktisk har ordentlige følelser for deg, eller om han blir mest fordi han er redd for brudd/delt omsorg etc. Det kan jo være flere årsaker enn bare sexlyst her. 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #23 Skrevet 17. september 2015 Jeg tenker angående å finne "inspirasjon" så kan ikke det være å forsøke ut en rekke ting uten at dere har snakket litt om det på forhånd. Nøkkelen for mange ligger i å bli spurt om fantasier og ønsker generelt, ikke få servert atter en "pressituasjon" hvor partneren kommer med en masse leketøy, undertøy og diverse påfunn man der og da er milevis fra å ha lyst til selv. Ofte er det også lettere å fortelle om grenser "jeg kunne gjort X, men ikke Y" enn å blottlegge en konkret fantasi man er usikker på responsen på. I tillegg er det jo endel som ikke fantaserer spesielt konkret, men som likevel liker en masse ting. Jeg ville også spurt om han faktisk har ordentlige følelser for deg, eller om han blir mest fordi han er redd for brudd/delt omsorg etc. Det kan jo være flere årsaker enn bare sexlyst her. Han sier det ikke har noe med meg å gjøre, bare at han ikke interessert i sex eller tenker så mye på det. Jeg stoler på at han virkelig vil dele live sitt sammen med meg, faktisk tror jeg han er mer villig enn meg (selv om jeg heller ikke kunne tenkt meg å leve livet uten han). Han har også testet seg for testosteron mangel, og den var helt normal. Jeg har vært inne på tanken om han er aseksuell det avkreft både han og sexologen. Bare for å nevne det, så hender det en sjelden gang at han kommer til meg med erigert penis og klar for en omgang. Så lyst finnes i hans kropp. Takk for mange gode innspill! Anonymous poster hash: f8933...2df
Gjest Skrevet 17. september 2015 #24 Skrevet 17. september 2015 (endret) Han sier det ikke har noe med meg å gjøre, bare at han ikke interessert i sex eller tenker så mye på det. Jeg stoler på at han virkelig vil dele live sitt sammen med meg, faktisk tror jeg han er mer villig enn meg (selv om jeg heller ikke kunne tenkt meg å leve livet uten han). Han har også testet seg for testosteron mangel, og den var helt normal. Jeg har vært inne på tanken om han er aseksuell det avkreft både han og sexologen. Bare for å nevne det, så hender det en sjelden gang at han kommer til meg med erigert penis og klar for en omgang. Så lyst finnes i hans kropp. Takk for mange gode innspill!Anonymous poster hash: f8933...2df Hm....det virker jo som han iallefall vil forsøke å møte deg litt på halvveien siden han sjekker seg hos lege og er med til sexolog. Men jeg ville kanskje gått for å ende på en løsning hvor dere blir enige om å sette av tid på konkrete tidspunkt jevnlig for å lage iallefall en mulighet for sex over en lengre periode. Får han ikke lyst somregel da heller har han jo bare generelt lav sexlyst. Jeg personlig ville ikke gått for romantiske ting med mindre han faktisk tenner på det. Dropp stearinlys og "jeg elsker deg", og se om du klarer få frem hans indre og forhåpentligvis litt skitne seksualitet. Vær på tilbudssiden, og ikke avvis ting som er helt greit for deg. Er han ikke aseksuell må han klare å komme med ei liste over 3 ting utover misjonæren som han tror kunne vært greit. "Dra litt i håret mens man får oralsex på fredag/slutty undertøy neste fredag/kun forspill før man går på jobb siste fredag i måneden". Det kan jo hende dere begge er like uinspirerende, og selv klarer jeg ikke skjule misnøye over sex- og/eller samliv uansett hvor mye jeg innbiller meg det. Han merker stemningen, og kanskje merker han ved deg at du synes selve sexen er rimelig kjedelig. Klart det gjør at man tar en enkel og grei utvei for å slippe "nederlaget". Endret 17. september 2015 av Allis Hagtorn
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #25 Skrevet 17. september 2015 Han sier det ikke har noe med meg å gjøre, bare at han ikke interessert i sex eller tenker så mye på det. Jeg stoler på at han virkelig vil dele live sitt sammen med meg, faktisk tror jeg han er mer villig enn meg (selv om jeg heller ikke kunne tenkt meg å leve livet uten han). Han har også testet seg for testosteron mangel, og den var helt normal. Jeg har vært inne på tanken om han er aseksuell det avkreft både han og sexologen. Bare for å nevne det, så hender det en sjelden gang at han kommer til meg med erigert penis og klar for en omgang. Så lyst finnes i hans kropp. Takk for mange gode innspill! Anonymous poster hash: f8933...2df Du sier han ar målt testosteron-nivået sitt, hva målte han? T3? LH? FSH? Anonymous poster hash: a4262...093
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #26 Skrevet 17. september 2015 Du sier han ar målt testosteron-nivået sitt, hva målte han? T3? LH? FSH? Anonymous poster hash: a4262...093 Jeg aner ikke, dette er et par år siden. Anonymous poster hash: f8933...2df
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #27 Skrevet 17. september 2015 Hm....det virker jo som han iallefall vil forsøke å møte deg litt på halvveien siden han sjekker seg hos lege og er med til sexolog. Men jeg ville kanskje gått for å ende på en løsning hvor dere blir enige om å sette av tid på konkrete tidspunkt jevnlig for å lage iallefall en mulighet for sex over en lengre periode. Får han ikke lyst somregel da heller har han jo bare generelt lav sexlyst. Jeg personlig ville ikke gått for romantiske ting med mindre han faktisk tenner på det. Dropp stearinlys og "jeg elsker deg", og se om du klarer få frem hans indre og forhåpentligvis litt skitne seksualitet. Vær på tilbudssiden, og ikke avvis ting som er helt greit for deg. Er han ikke aseksuell må han klare å komme med ei liste over 3 ting utover misjonæren som han tror kunne vært greit. "Dra litt i håret mens man får oralsex på fredag/slutty undertøy neste fredag/kun forspill før man går på jobb siste fredag i måneden". Det kan jo hende dere begge er like uinspirerende, og selv klarer jeg ikke skjule misnøye over sex- og/eller samliv uansett hvor mye jeg innbiller meg det. Han merker stemningen, og kanskje merker han ved deg at du synes selve sexen er rimelig kjedelig. Klart det gjør at man tar en enkel og grei utvei for å slippe "nederlaget". Tusen tusen takk, du er fantastisk! Jeg fikk veldig masse ut av denne tråden. Jeg skal oppdatere litt etterhvert som tiden går. Anonymous poster hash: f8933...2df
Gjest Skrevet 17. september 2015 #28 Skrevet 17. september 2015 Tusen tusen takk, du er fantastisk! Jeg fikk veldig masse ut av denne tråden. Jeg skal oppdatere litt etterhvert som tiden går. Anonymous poster hash: f8933...2df Lykke til, får håpe han har noen skjulte(og for deg gøye) sider Men det tar sikkert tid å bryte mønsteret, og da må man tørre å åpne seg litt og - og ikke minst at man legger fra seg fortiden i senga
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #29 Skrevet 19. september 2015 Jeg ville droppet stoltheten min, og glemt hvem som gjør hva. Gi han himmelsk blow job, forfør han. Høres ut som det er stresset som tar han, prøv å hold av en helg, reis bort, nyt god mat og drikke. Gi han massasje, hver sexy og småfrekk.. Hvem vet, kanskje kommer dere over kneika og du vil få igjen med bonus. Masse lykke til. Jeg hadde også satt meg på fleste hans for å bli slikketAnonymous poster hash: 9619a...95e
peppermyntete Skrevet 19. september 2015 #30 Skrevet 19. september 2015 Du må lære deg at når man har vært så lenge ilag, så er det ingen som har et like spenningsfullt sexliv som i starten av forholdet. Folk må nesten velge mellom kjærlighet og sex. Sex er ikke alt. Du er sikkert ikke like stram i fisken og stram der nede som før, og samme med han. Det kalles og eldes og modnes sammen. Anonymous poster hash: 788af...7a6 For en helt utrolig trist tankegang! 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #31 Skrevet 19. september 2015 For en helt utrolig trist tankegang! Nei det er helt sant. Skulle man hatt vill og rå hemningsløs sex, er ikke en partner man har vært sammen med 10-15 år det mest spennende. Spenningen ligger i det ukjente og det nye. I løpet av 10-15 år regner jeg med alle har prøvd alt som er å prøve. Menn går jo ofte lei av samme dama seksuelt sett etter noen år. De kan fortsatt tenne på henne, men er så mange andre fristerinner som tenner mere. Menn er skapt for å spre genene sine.Anonymous poster hash: 788af...7a6
peppermyntete Skrevet 19. september 2015 #32 Skrevet 19. september 2015 Nei det er helt sant. Skulle man hatt vill og rå hemningsløs sex, er ikke en partner man har vært sammen med 10-15 år det mest spennende. Spenningen ligger i det ukjente og det nye. I løpet av 10-15 år regner jeg med alle har prøvd alt som er å prøve. Menn går jo ofte lei av samme dama seksuelt sett etter noen år. De kan fortsatt tenne på henne, men er så mange andre fristerinner som tenner mere. Menn er skapt for å spre genene sine.Anonymous poster hash: 788af...7a6 Det med genespredning tror jeg ikke på et sekund. Å si at menn bare måå ha noe nytt for at det skal være spennende i senga er en generalisering, ikke virkeligheten for ALLE menn (eller kvinner). Elsker man partneren sin og er villig til å jobbe for at forholdet og sexlivet skal være bra kan man få det spennende. 1
Gjest Skrevet 19. september 2015 #33 Skrevet 19. september 2015 Nei det er helt sant. Skulle man hatt vill og rå hemningsløs sex, er ikke en partner man har vært sammen med 10-15 år det mest spennende. Spenningen ligger i det ukjente og det nye. I løpet av 10-15 år regner jeg med alle har prøvd alt som er å prøve. Menn går jo ofte lei av samme dama seksuelt sett etter noen år. De kan fortsatt tenne på henne, men er så mange andre fristerinner som tenner mere. Menn er skapt for å spre genene sine.Anonymous poster hash: 788af...7a6 La meg gjette: Du har 1. Aldri vært i et langvarig forhold 2 Du har/er, men var ikke fornøyd med sexlivet og antar at det sikkert var kona di som var eneste årsak, og at dette i tillegg gjelder de fleste andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå