SansaStark Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Orgasme. Ekstremene får det aldri, eller har miltiorgasmer. Men hva er normalen? Hver gang? 50/50? Hvor vanlig er g-punkts orgasme? Kan alle oppnå det? Hjelper stor pikk når det gjelder orgasme? Har tilkneppa jenter færre orgasmer? Jeg har hatt masse av sex altså, men har jo aldri hatt sex med en jente, så... Er det vanlig å riste og gråte? Noen ganger føler jeg at jeg har dårlige orgasmer når jeg leser her inne, andre ganger føler jeg meg som en sexgudinne som ikke trenger 30 minutters oppvarming. Har kvinner som skriver her inne oftere orgasmer enn andre tror dere? Og hva med faking? Er dette faktisk utbret? Det er jo en idiotisk ting å gjøre, både for seg selv, partner og kvinnerasen.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Nyere forskning viser at det ikke er noe som heter g-punktet. Altså det området folk har kjent som de mener er g-punktet, er bare en forlengelse av klitoris. Det er svært lite nerver i skjeden ellers, men man har oppdaget at klitoris strekker seg innover og anatomisk sett er større enn vi tidligere har trodd, altså er i grunnen all orgasme klitorisorgasmer, men mye sitter også i hjerne. Og er vil jo en stor penis komme inn i bildet, siden den er estetisk penere å se på vil den også gi økt kåthet og letter gi kvinner orgasme, det spiller også litt inn i bildet om at man har fått tak i den beste. Anonymous poster hash: 163ab...3ae 3
SansaStark Skrevet 16. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2015 Nyere forskning viser at det ikke er noe som heter g-punktet. Altså det området folk har kjent som de mener er g-punktet, er bare en forlengelse av klitoris. Det er svært lite nerver i skjeden ellers, men man har oppdaget at klitoris strekker seg innover og anatomisk sett er større enn vi tidligere har trodd, altså er i grunnen all orgasme klitorisorgasmer, men mye sitter også i hjerne. Og er vil jo en stor penis komme inn i bildet, siden den er estetisk penere å se på vil den også gi økt kåthet og letter gi kvinner orgasme, det spiller også litt inn i bildet om at man har fått tak i den beste. Anonymous poster hash: 163ab...3ae Men man kan få orgasme kun ved samleie? Jeg har hvertfall lest om det og har til og med en venninne som sier hun opplever det i ny og ne. Har lest om kvinner som får orgasme ved kun kosing av puppene. Finnes det? Er det litt samme tingen, altså kun mentalt?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Men man kan få orgasme kun ved samleie? Jeg har hvertfall lest om det og har til og med en venninne som sier hun opplever det i ny og ne. Har lest om kvinner som får orgasme ved kun kosing av puppene. Finnes det? Er det litt samme tingen, altså kun mentalt? Ja, mange orgasmer sitter i hjernen og skyldes kåthet (kjemi) og tenning. Orgasme ved stimulering av klitoris og glans (hos mannen) ligger i de mange nervene som befinner seg akkurat her, og dette blandet med kåthet (kjemi og psykologi) utløser orgasme. En ting man ofte ikke snakker så mye om er at orgasme ikke bare er orgasme, det er ulike former for orgasme. Anonymous poster hash: 163ab...3ae 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #5 Skrevet 16. september 2015 Skjønner ikke helt hva du spør etter jeg? Om hvor vanlig det er med kvinnelig orgasme? Det er vel helt individuelt. Som du sier får noen det aldri, mens noen får det veldig lett. Jeg får det 99% av gangene jeg onanerer meg selv, (trolig fordi jeg kjenner mine egne knapper best og er også som regel mere med i hodet og tenningen da, siden det skjer på mitt intiativ og ikke hans) og ca 60% av gangene jeg har seksuelt samleie, med hans og min egen hjelp. Hjelper han ikke til så avslutter jeg samleiet om jeg forstår at dette ikke kommer til å få meg til å komme. Jeg faket 10/10 ganger de første åra jeg hadde sex, og aldri møtt enn jente som sier at hun ALDRI har faket før. Jeg faket mest for å tilfredstille mannen, ville ikke bli oppfattet som kjedelig lydløs "lik" i senga. Har sluttet med å fake orgasmer nå, men liker å legge på litt ekstra lyd for showets del. Jeg vil tro at alle kan få g-punkts orgasme, men noen finner ikke frem og andre syntes det bare føles rart. Sikkert det første halvåret etter jeg fant mitt g-punkt så sleit jeg med å virkelig nyte g-punktet. Det føltes uvant og som at jeg måtte tisse, så jeg slappet aldri så godt av at jeg fikk releas'a en orgasme i starten. Kanskje mange gir opp her og stopper å prøve lenger, slik jeg gjorde på "tvang" fra kjæresten? Jeg sa flere ganger at det var ikke vits mer/gikk ikke osv fordi det bare kjentes ut som at jeg måtte tisse, han sa det var meningen, men det skjønte jeg ikke før etter første gang jeg fikk g - punkts orgasme og squirta ned hele senga hehe.. Anonymous poster hash: 9c5e8...35a
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #6 Skrevet 16. september 2015 Nyere forskning viser at det ikke er noe som heter g-punktet. Altså det området folk har kjent som de mener er g-punktet, er bare en forlengelse av klitoris. Det er svært lite nerver i skjeden ellers, men man har oppdaget at klitoris strekker seg innover og anatomisk sett er større enn vi tidligere har trodd, altså er i grunnen all orgasme klitorisorgasmer, men mye sitter også i hjerne. Og er vil jo en stor penis komme inn i bildet, siden den er estetisk penere å se på vil den også gi økt kåthet og letter gi kvinner orgasme, det spiller også litt inn i bildet om at man har fått tak i den beste. Anonymous poster hash: 163ab...3ae Men klitoris orgasme og "indre vaginal" orgasme (kalt g-punkts orgasme) kjennes jo TOTALT forskjellig ut så kan ikke skjønne at det skal være fra samme nerve-organ for å være ærlig... Men man kan få orgasme kun ved samleie? Jeg har hvertfall lest om det og har til og med en venninne som sier hun opplever det i ny og ne. Har lest om kvinner som får orgasme ved kun kosing av puppene. Finnes det? Er det litt samme tingen, altså kun mentalt? Jeg har fått puppeorgasme Mye deiligere enn vaginal orgasme faktisk! Anonymous poster hash: 9c5e8...35a 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #7 Skrevet 16. september 2015 Mitt bidrag til denne tråden er at ikke bare varierer det fra kvinne til kvinne men at orgasmene, evnen til orgasme og hyppigheten endrer seg gjennom (noen) kvinners liv. Dette har vel både med erfaring og anatomi og gjøre men også at ulike partnere fører til ulike orgasmer. Sex er fantastisk !!!!!Anonymous poster hash: 7ce22...b12
Gjest Skrevet 16. september 2015 #8 Skrevet 16. september 2015 Mange forskjellige orgasmer Det hender noen ganger jeg ikke får orgasme, men sexen er så god at det er som en orgasme likevel. Vanskelig å forklare Noen ganger får jeg vaginal orgasme, andre ganger orgasme ved stimuli av klitoris. Har faktisk klart å tenke meg til orgasme en gang, altså ingen berøring i det hele tatt. Har prøvd det flere ganger også, men foreløpig har jeg ikke klart å gjenta det Menn jeg har vært med har beskyldt meg for å fake orgasme når de har spurt og jeg ærlig har svart at jeg ikke fikk orgasme. Syns det er synd det skal bli så mye fokus på selve "utløsningen". Sex er jo så mye mer 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #9 Skrevet 16. september 2015 Klitorisen er så mye mer en den tappen helt på toppen. Den deler seg i to og går rundt skjeden. Se her for å se lese litt http://www.themarysue.com/clitoris-discovery-2009/ Klitorisen er her i gult Anonymous poster hash: 2ee20...803
Hanna! Skrevet 16. september 2015 #10 Skrevet 16. september 2015 Tror nok de som skriver inne på seksualforumet er mer i de ekstreme endene. Enten er de veldig interessert og erfarende når det kommer til sex og får lett orgasme, ellers så søker de kanskje hjelp og informasjon for de ikke greier å oppnå det. De fleste er et sted mellom ekstremene, men ytterkantene er heller ikke så spjeldene. Og som andre sier er orgasmer forskjellige. Noen får deg til å gå i bro, andre er bare som en kribling. Noen orgasmer kommer i serier, mens andre gjør hele området overfølsomt og sårt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå