AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Litt usikker på hva som skjer her, men må spørre om noen har en lignende erfaring som jeg har. Dette har da skjedd med meg to ganger - i en stressende periode har jeg fått en auto-immun reaksjon under en treningsøkt. Tung pust, hovent svelg, utslett på armer/mage, kløe i håndflater, hovenhet i ører (dvs inne i ørene, ikke øreflipp ol), sår/hovenhet rundt øynene, som har ført til litt gråting og panikk før jeg har dratt til legevakten, kommet inn på akutt-avdelingen og fått betennelsesdempende - første gangen det skjedde, for fire år siden, fikk jeg også adrenalin. Da var utslettet hvite hevelser og rød hud, denne gangen kun rødt varmeutslett - men i går fikk jeg tatt antihistaminer(allergipiller) før det ble for ille. Da må jeg spørre - har noen opplevd noe lignende? Hva har dere gjort for å håndtere det? Anonymous poster hash: 73c3d...866
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Bumper en gang, er veldig interessert i om noen har opplevd det samme! Anonymous poster hash: 73c3d...866
56hedy Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 Dette høres mer ut som et allergisjokk enn stressanfall? Jeg er super allergisk mot hest, og det skal ikke mer til enn at det kan være ett heste hår som har kommet på klærne til noen i butikken for eksempel, før jeg reagerer. Jeg får også utslett(elveblest) på armer og bein. Hovent svelg og opp hovne øyne er også reaksjoner jeg får. Jeg bærer alltid med meg en slik adrenalin-penn, da reaksjonene kan oppstå når jeg minst venter det. Ble du ikke testet for allergi da du ble innlagt på akutten? Iallefall råder jeg deg til å gjøre det så fort som mulig. Jeg er ingen lege, men synes reaksjonene dine var veldig lik mine, de gangene det skjer med meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå