AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Hva kan gjøres med dette? Jeg vet ikke om jeg skal poste i kropp og helse eller seksualitet, men det har jo med seksualitet å gjøre. Vanligvis har jeg ingen problemer, men når jeg har sex blir jeg utrolig sår fordi huden rundt vagina er for stram. Det er nederst (mot analåpningen) som er problemet. Den revner litt hver gang jeg har sex, så den blir så sår og vond. Går det an å få snittet litt i den på sykehuset eller noe sånt? Det blir jo litt det samme problemet som når en mann har for trang forhud.Anonymous poster hash: 5145d...dc2
frk91 Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Jeg tror det går an å ta operasjon, vurderer å gjøre det samme selv. Men det som er negativt med en operasjon er at det blir et arr der "såret" var, og at arret kan bli sårt og ubehagelig under sex. Noe som kan føre til en ny operasjon igjen.. Jeg anbefaler deg til å dra til en lege så raskt som mulig før du revner skikkelig Jeg gjorde det for to år siden, og har enda større problemer med sårhet nå pga at arret er veldig ømt.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Ei venninne av meg hadde det problemet med en kjæreste. Han hadde ganske stor penis. Hun fikk en krem på resept av lege. Vurder absolutt ikke operasjon før du har prøvd alt annet, arr der nede kan gjøre det enda verre. Mener hun sa noe om at kremen skulle gjøre huden mer tøyelig eller noe, men husker ikke helt, så kan hende jeg lyver nå. Men hun fikk iallfall en krem. Anonymous poster hash: 147b6...e2f
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Ei venninne av meg hadde det problemet med en kjæreste. Han hadde ganske stor penis. Hun fikk en krem på resept av lege. Vurder absolutt ikke operasjon før du har prøvd alt annet, arr der nede kan gjøre det enda verre. Mener hun sa noe om at kremen skulle gjøre huden mer tøyelig eller noe, men husker ikke helt, så kan hende jeg lyver nå. Men hun fikk iallfall en krem. Anonymous poster hash: 147b6...e2f Jeg har hatt 5 sexpartnere og det har vært samme problem med alle selv om de har variert i størrelse der nede, så tror ikke det er penisene som er problemet Men hvis det finnes en krem kan jeg høre med legen.Jeg tror det går an å ta operasjon, vurderer å gjøre det samme selv. Men det som er negativt med en operasjon er at det blir et arr der "såret" var, og at arret kan bli sårt og ubehagelig under sex. Noe som kan føre til en ny operasjon igjen.. Jeg anbefaler deg til å dra til en lege så raskt som mulig før du revner skikkelig Jeg gjorde det for to år siden, og har enda større problemer med sårhet nå pga at arret er veldig ømt. Har du prøvd multigyn acticel? Den selges reseptfritt på apoteket. Det hjelper litt, men fjerner naturligvis ikke problemet i seg selv. Hilsen TSAnonymous poster hash: 5145d...dc2
Gjest Morello Skrevet 16. september 2015 #5 Skrevet 16. september 2015 Bruk glidemiddel når du har sex, og ellers smør med en olje, kokos eller oliven eller babyolje eller noe ^^ Hvis ikke det fungerer ville jeg gått til legen og høre om operasjon.
frk91 Skrevet 16. september 2015 #6 Skrevet 16. september 2015 Har du prøvd multigyn acticel? Den selges reseptfritt på apoteket. Det hjelper litt, men fjerner naturligvis ikke problemet i seg selv. Hilsen TS Nei det har jeg ikke, men takk for tipset! Veldig irriterende å bli sår nesten hver eneste gang jeg har sex, uavhengig av hvor våt jeg blir :/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå