Gå til innhold

Bydde ved feiltakelse på ebay! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte å by på noe ved en feil på ebay! 
Og det tok bare 4 minutter før budrunden var over så klarte ikke finne ut hvordan jeg skulle fjerne det før den var over! Og nå må jeg liksom betale 1000 kr for noen stygge lysestaker som jeg virkelig ikke ville eller skulle ha! 

Hva gjør jeg? Har prøvd å sende mld til selger, men ikke fått noe svar enda :( er ca 5 minutter siden...
Hjelphjelphjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er opp til selger! Hvis selger ikke vil hjelpe deg, så er du bundet til å gjennomføre handelen.

Skrevet

Det er opp til selger! Hvis selger ikke vil hjelpe deg, så er du bundet til å gjennomføre handelen.

Å hjelp :(

Skrevet (endret)

Se det fra den lyse siden; du gjør sannsynligvis ikke den samme feilen igjen, noensinne..

Endret av Oppgitt78
Skrevet

Se det fra den lyse siden; dü gjør sannsynligvis ikke den samme feilen igjen, noensinne..

Sant, noen må lære på den harde måten.

Vet ikke om jeg våger besøke ebay igjen, noensinne...

Skrevet

Hvis du ender opp med lysestakene, så kan du jo selge de på samme sted..

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ender opp med lysestakene, så kan du jo selge de på samme sted..

Tviler på at noen vil ha de til den prisen....

Skrevet

Tviler på at noen vil ha de til den prisen....

Hvem vet! Kanskje du tilfeldigvis treffer på en eller annen budgiver som trykker i halvørska.. Hehehe!

(Sorry, måtte bare..)

• Liker 6
Skrevet

Hvem vet! Kanskje du tilfeldigvis treffer på en eller annen budgiver som trykker i halvørska.. Hehehe!

(Sorry, måtte bare..)

Hahahhaa vell fortjent den der

Skrevet

Du kan jo alltids høre med selger om selger kan legge de ut på nytt, og så kan du eventuelt betale mellomlegget som selger taper på å selge de til noen andre?

Skrevet

Hahahhaa vell fortjent den der

For å være litt seriøs igjen:

Hvis det er en rutinert selger, så har de sikkert vært borti liknende. De kan velge å avbryte transaksjonen.

Jeg håper dette løser seg greit for din del!

Skrevet

For å være litt seriøs igjen:

Hvis det er en rutinert selger, så har de sikkert vært borti liknende. De kan velge å avbryte transaksjonen.

Jeg håper dette løser seg greit for din del!

Ser ut til å være en som selger veldig mye rart, håper i hvertfall dette ordner seg, hvis ikke blir det mulignes tidenes dyreste julegave til svigermor  :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Men hvordan er det mulig? Man skal vel trykke flere ganger før man får bydd?

Anonymous poster hash: a8af6...bbc

• Liker 1
Skrevet

Det er bare å slette ebay-kontoen så er du ferdig med saken.

Anonymous poster hash: 504ab...e39
Skrevet

Husk at du skal også betale toll på så dyre varene.

Skrevet

Men hvordan er det mulig? Man skal vel trykke flere ganger før man får bydd?

Anonymous poster hash: a8af6...bbc

Min pcmus er supersensitiv og lever nesten sitt eget liv så aner ikke hvordan den har klart dette kunststykket!

Skrevet

Husk at du skal også betale toll på så dyre varene.

No shit sherlock

Skrevet

Bød du en sum som var ekstremt høy i forhold til hva de egentlig kostet, eller ville det vært naturlig å by 1000,- for disse? Om budet ditt var hinsides all fornuft er det sikkert lettere å få selger til å forstå at det var et uhell.

Men helt ærlig, bare la vær å betale. Det er jo ikke slik at du har svindlet deg til en vare akkurat. Du kan sikkert bli "svartelistet", men det er bare å lage ny bruker. :)

Anonymous poster hash: 7fc26...15f

Skrevet

Min pcmus er supersensitiv og lever nesten sitt eget liv så aner ikke hvordan den har klart dette kunststykket!

Kanskje du kan finne en ny en på f.eks. Ebay? ;)

Skrevet

Kanskje du kan finne en ny en på f.eks. Ebay? ;)

Haha artig  :laugh: Har fått ebayforbud til jeg får kjøpt meg en ny en!

Ble forresten kvitt lysestakene! hurra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...