AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 Var å tok en Celleprøve etter at det har vært så stort fokus på det i media. Det er noe av det kleineste jeg gjør, ligge i den stolen der. Ikke nok med det, men så påpeker legen knærne mine.. Jeg har nemlig pådratt meg to skikkelig gnagsår der og noen blåmerker bak på låret etter litt røff behandling i senga legen kikket og virket litt mistenkt. Tror du hun skjønte hva det kom av? Isåfall syntes jeg det var litt flaut. Ikke nok med at jeg ligger å blottet underlivet midt til en vilt fremmed dame, men så skal hun få hint om at jeg liker det litt røft i senga også.. Tror dere hun bare tenkte at jeg har falt å skrubbet meg eller noe?Anonymous poster hash: c3fa8...89a
Cinder Skrevet 15. september 2015 #2 Skrevet 15. september 2015 Hun er lege og opptatt av at du har det bra. Hun bryr seg svært lite om hvirdan du liker det i sengen, men såg et tegn på skade som hun helt sikkert gjorde liten vurdering av i hodet sitt om var noe å bekymre seg for. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #3 Skrevet 15. september 2015 Hun har nok sett det tusen ganger før, det er ikke akkurat ukjent at noen har litt røff sex innimellom Anonymous poster hash: e4cb9...b57
skreppamedleppa Skrevet 15. september 2015 #4 Skrevet 15. september 2015 Den eneste som tenker på dette av deg og legen er deg. Let bygones be bygones, det er veldig uinteressant for hun hva du liker og ikke liker i senga.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #5 Skrevet 15. september 2015 Kan jo være hun ble litt bekymra for om du kanskje hadde vært utsatt for vold da. Ikke tenk så mye på det du:)Anonymous poster hash: 313b7...9ab
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #6 Skrevet 15. september 2015 Hva sa hun da?Anonymous poster hash: 839df...2cb
Charmander Skrevet 15. september 2015 #7 Skrevet 15. september 2015 Leger har sett alt, og dette er PEANUTS.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå