AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 Jeg er en jente på 19 år og snorker. Det gjør at jeg ikke vil sove over hos venner, dra på turer med andre osv. Det er jo ikke sånn at det direkte plager meg, men det er veldig sosialt hemmende.. Det har "alltid" vært et problem, så lenge jeg kan huske. Jeg lurer på om noen vet hva årsaken kan være og om det er mulig å få slutt på det. Jeg fjernet mandlene når jeg var yngre. Leste litt om polypper og at det kan ha en sammenheng. Noen som vet noe om det? Jeg har drevet med turning på konkurransenivå og trent aktivt opp til 6 dager i uken. Så jeg har aldri vært i nærheten av overvektig, heller godt trent. Jeg sluttet med det i fjor, men trener fortsatt mye. Så overvekt skal heller ikke være en grunn.. Noen som vet hva det kan være og hvordan jeg kan få slutt på problemet? Jeg er lei Anonymous poster hash: cdac5...76b
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #2 Skrevet 15. september 2015 Hør med legen din. Anonymous poster hash: 059db...609
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå