Gjest Unknown Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Hei! Jeg har begynt på vg1 nå i august, men trives overhodet ikke. Jeg går på privatskole og de to første ukene hadde jeg det kjempebra, men nå har gjengen begynt å være veldig ekskluderende og små-frekke. I spisingen setter alle seg sammen og spør ikke om jeg vil sitte med de, og om jeg setter meg med de inkluderer de meg ikke i samtalen, de ber meg aldri med på ting, de har fester uten meg, de baksnakker meg (kaller meg for overlegen, bertete osv), de er rett og slett veldig ekskluderende. Jeg har sagt nei til der jeg kom inn på den offentlige skolen, så har jeg egentlig noen muligheter? Hadde det sånn her gjennom hele us også, og jeg takler faktisk ikke 1 år til hvor jeg føler meg mislykka og til bry.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Uff. Det høres ikke greit ut. Kanskje du kan prate med noen? Helsesøster? Lærere? Vet egentlig ikke hvordan reglene er når du har takket nei, så kanskje noen andre her vet. Ville bare si at du ikke er alene om det! Håper det ordner seg. Anonymous poster hash: 0cdcd...e48
Gjest Unknown Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Uff. Det høres ikke greit ut. Kanskje du kan prate med noen? Helsesøster? Lærere? Vet egentlig ikke hvordan reglene er når du har takket nei, så kanskje noen andre her vet. Ville bare si at du ikke er alene om det! Håper det ordner seg. Anonymous poster hash: 0cdcd...e48 Vi har ikke helsesøster på skolen jeg går på da det er en privatskole, og lærerne er vel kanskje en mulighet..
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Det er mulig at du kan bytte skole. Selv om det var fullt ved skolestart, kan noen ha sluttet. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med en lærer på skolen din - eller helst rådgiver om dere har det? De kan nok hjelpe deg videre. Det er viktig å trives på skolen, for hvis ikke er det vanskelig å lære. Anonymous poster hash: 0f5fe...7e2 1
Gjest Unknown Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Det er mulig at du kan bytte skole. Selv om det var fullt ved skolestart, kan noen ha sluttet. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med en lærer på skolen din - eller helst rådgiver om dere har det? De kan nok hjelpe deg videre. Det er viktig å trives på skolen, for hvis ikke er det vanskelig å lære. Anonymous poster hash: 0f5fe...7e2 Hm, skal undersøke det i morgen.. Takk for tips!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå