AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Tar man paracet eller lignende før man får tatovering ? Eller gjør man som i gamle dager - tar en dram?Anonymous poster hash: 903fc...5cb
tørkestativ Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Ingen av delene. Paracet hjelper ikke mot smerten. én dram hjelper heller ikke. Kanskje flere men tviler på at noen vil tattovere deg da 1
Sugerøret Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 og enkelte smertestillende kan gi økt blødningsfare..Ikke at du blør ihjel,men blør mer..Som kan gjøre det vanskelig å tatte deg. En skikkelig tattovør vil ikke røre en som har drukket! 1
Gjest imperio Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 (endret) . Endret 14. september 2015 av imperio
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Nei du tar ingenting. Anonymous poster hash: dc9c7...e9a
skruf Skrevet 15. september 2015 #6 Skrevet 15. september 2015 Ikke vanlig å ta smertestillende på forhånd (og du trenger ikke smertestillende i etterkant heller i.o.m at smerten er der og da). Hvis du skulle finne på å ta smertestillende så ta i såfall paracet og ikke ibux. Ibux øker blødningstendensen, så du kan ende opp å blø endel under tatoveringstimen. Dram tror jeg heller ikke er så lurt, da de fleste seriøse aktører i Norge ikke tatoverer de som har drukket alkohol. Alkohol øker forsåvidt også blødningstendensen, så ikke lurt å drikke de første dagene etter ei tatovering heller. Iallefall ikke rett etterpå, første dagen. Husk at å ta tatovering er vondest helt i begynnelsen, etter ei stund blir du nummen på en måte og naturlig bedøvet. Dessuten kommer smertenivået helt an på hvor på kroppen du velger å ta tatovering. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #7 Skrevet 15. september 2015 Jeg tok smertestillende en gang før tatovering, men det var fordi jeg våknet opp med menssmerter. Gjorde det av vane, tenkte ikke noe over det. Men det hjalp ikke noe på tatoveringa. Det gjorde dritvondt uansett. Uansett takler man den smerten. Det er vondt, men det er jo ikke sånn at noen kapper av deg armen liksom:) min tatovør hadde på musikk, det syns jeg hjalp. Jeg fikk også noen blader å bla i Anonymous poster hash: e18f5...f9f
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #8 Skrevet 15. september 2015 OK - takk for hjelp ! TS Anonymous poster hash: 903fc...5cb
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #10 Skrevet 15. september 2015 Hvorfor ta tatovering om du ikke klarer det uten noe smertestillende.. Det er jo bare tull! Anonymous poster hash: 763ea...426 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #11 Skrevet 15. september 2015 Troll Anonymous poster hash: 5e742...382
Leeloo Skrevet 15. september 2015 #12 Skrevet 15. september 2015 Min tatovør sprayet på noe smertestillende etter at jeg hadde sittet noen timer, begynte å bli skikkelig sår. Det hjalp godt med en liten pause før vi gikk på den siste timen Litt usikker på akkurat hva det var han brukte, men det funket i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #13 Skrevet 15. september 2015 Hvorfor ta tatovering om du ikke klarer det uten noe smertestillende.. Det er jo bare tull!Anonymous poster hash: 763ea...426 Jeg vet ikke hvor vondt det er - har ikke gjordt dette før. Fnise, fnise.Anonymous poster hash: 903fc...5cb
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #14 Skrevet 15. september 2015 Jeg har smurt området med bedøvelse før jeg har gjort det. Hjelper noe Anonymous poster hash: bbeee...b72
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå