AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Til dere som stemmer partier som Sosialistisk Venstreparti (SV) og Arbeiderpartiet (AP); Hva er grunnen til at dere ønsker å gjøre Norge mer lik muslimske land med sharialover i Midtøsten? Hva er det med den tradisjonelle norske kulturen og de vestlige verdier dere hater så meget?Anonymous poster hash: fb4ac...641 15
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 De stemmer basert på føleri, ikke fornuft. Anonymous poster hash: 03cc8...25d 13
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Ta det med ro TS, de vil nok våkne etter hvert. Anonymous poster hash: 0edf1...cd2 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Til dere som stemmer partier som Sosialistisk Venstreparti (SV) og Arbeiderpartiet (AP); Hva er grunnen til at dere ønsker å gjøre Norge mer lik muslimske land med sharialover i Midtøsten? Hva er det med den tradisjonelle norske kulturen og de vestlige verdier dere hater så meget?Anonymous poster hash: fb4ac...641 Til dere som stemmer partier som Frp; Hva er grunnen til at dere lider så inni granskauen av islamofobi? Hvorfor er dere så forvirret og så hatefulle? Fortell. Kom med det. Få det ut... Det kan umulig være sunt å holde så mye hat inni seg. Hva er det med den tradisjonelle norske kulturen (hva eksakt tenker du på når du sier det?) og de vestlige verdier (som f.eks?) som du er så paranoid og vettskremt over å miste, når faktum er at det aldri i livet kommer til å skje? Det er ikke en sjans, så liten som en pissedråpe i havet, at muslimer noensinne vil ta over Norge. Ikke minst; hvorfor er du så fiendtlig i dine svar, hvor du impliserer at vi som stemmer på de partiene hater landet vårt? Er dette ment å være en saklig debatt? Er dette et forsøk på en dårlig vits,eller hva? Etter dette valget så har jeg faktisk fått troen på menneskeheten, så dere Freppere kan bare surmule så mye dere vil. Anonymous poster hash: fb002...d66 6
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Til dere som stemmer partier som Sosialistisk Venstreparti (SV) og Arbeiderpartiet (AP); Hva er grunnen til at dere ønsker å gjøre Norge mer lik muslimske land med sharialover i Midtøsten? Hva er det med den tradisjonelle norske kulturen og de vestlige verdier dere hater så meget?Anonymous poster hash: fb4ac...641 Tror du har misforstått. Eneste som betyr noe er at de betaler skatt. Skatt er sosialistenes religion. Anonymous poster hash: d7f71...369
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 hallo. det såkalte venstresiden i smf ønsker er respekt for enkeltindividet Anonymous poster hash: a7ed9...7eb
Example Skrevet 14. september 2015 #7 Skrevet 14. september 2015 Til dere som stemmer partier som Frp; Hva er grunnen til at dere lider så inni granskauen av islamofobi? Hvorfor er dere så forvirret og så hatefulle? Fortell. Kom med det. Få det ut... Det kan umulig være sunt å holde så mye hat inni seg. Hva er det med den tradisjonelle norske kulturen (hva eksakt tenker du på når du sier det?) og de vestlige verdier (som f.eks?) som du er så paranoid og vettskremt over å miste, når faktum er at det aldri i livet kommer til å skje? Det er ikke en sjans, så liten som en pissedråpe i havet, at muslimer noensinne vil ta over Norge. Ikke minst; hvorfor er du så fiendtlig i dine svar, hvor du impliserer at vi som stemmer på de partiene hater landet vårt? Er dette ment å være en saklig debatt? Er dette et forsøk på en dårlig vits,eller hva? Etter dette valget så har jeg faktisk fått troen på menneskeheten, så dere Freppere kan bare surmule så mye dere vil. Islamofobi. Så flott ord. For de som ikke ønsker å ta debatten selvfølgelig. Islamofob, rasist, nazist, fremmedfientlig. Svakt. 12
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #8 Skrevet 14. september 2015 Hvor ble det av alle Frp'erne i årets valg? Stakk de da ting ble litt vanskelig? Hva med å heller henvende deg til de av dine som valgte å forråde eget parti i årets valg, i stedet for å stå og skrike til de som uansett stemmer annerledes? Anonymous poster hash: 559ea...893 7
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #9 Skrevet 14. september 2015 Islamofobi. Så flott ord. For de som ikke ønsker å ta debatten selvfølgelig. Islamofob, rasist, nazist, fremmedfientlig. Svakt. Debatt - absolutt. Men denne tråden legger ikke opp til en saklig debatt når den starter med å kalle AP-velgere for sharia-lov forkjempere og implisere at vi hater Norge og våre tradisjoner. TS driter seg ut allerede i HI. Anonymous poster hash: fb002...d66 10
Gjest Trollkarlen Skrevet 14. september 2015 #10 Skrevet 14. september 2015 Islamofobi. Så flott ord. For de som ikke ønsker å ta debatten selvfølgelig. Islamofob, rasist, nazist, fremmedfientlig. Svakt. Det er den nye religionen i dette landet og i vesten. "Mennesker i nød" som når dagsorden i media skal alle hentes inn i landet. Hvis du ikke er enig i at det er det som er riktig å gjøre så er du rasist, xenofob, ondskapsfull, fremmedfiendtlig, Islamofob, nazist, mangler empati osv. Du er rett og slett en SYNDER. Hva er argumentene til de religiøse? Er de basert på noen som helst virkelighet? Nei det er jo så klart "verdens rikeste land" eller noe slikt tatt rett ut av anus.
Example Skrevet 14. september 2015 #11 Skrevet 14. september 2015 Debatt - absolutt. Men denne tråden legger ikke opp til en saklig debatt når den starter med å kalle AP-velgere for sharia-lov forkjempere og implisere at vi hater Norge og våre tradisjoner. TS driter seg ut allerede i HI. Resultatet av politikken det er snakk om, vil jeg tro. Sharia har støtte blant ganske så mange muslimer rundt om i verden. Flere muslimer i landet øker sjansene, selv om vi er ganske langt unna enda. Likevel, sharia har fått innpass enkelte steder i England allerede. 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #12 Skrevet 14. september 2015 Resultatet av politikken det er snakk om, vil jeg tro. Sharia har støtte blant ganske så mange muslimer rundt om i verden. Flere muslimer i landet øker sjansene, selv om vi er ganske langt unna enda. Likevel, sharia har fått innpass enkelte steder i England allerede. Og enda lengre vil det bli om integreringen lykkes. Anonymous poster hash: fb002...d66 1
Example Skrevet 14. september 2015 #13 Skrevet 14. september 2015 Og enda lengre vil det bli om integreringen lykkes. Liten grunn til å tro at den vil det med enda flere mennesker. Vi har prøvd å få den til å fungere i over 40 år, uten at det kan sies å være noen suksess. 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #14 Skrevet 14. september 2015 Bergen har gjort et strålende godt valg! :danse:Oslo også. Mange byer i Norge faktisk. Skjønner godt at dere små smurfer er så sure, dere krymper jo bare.Kan ikke være greit å være rasist i disse dager som hele Europa ønsker flyktinger velkomne, hele det norske folk tar i mot de som flykter fra krig og grusomheter, de får mer enn de kan ta i mot, de får jobber før de er kommet til landet. Nei, kan ikke være greit å være rasist i disse tider. Her er en blomst. Anonymous poster hash: 4a343...d05 Sånn uten å ta stilling til trådens tema. Alle oppegående mennesker jeg kjenner gikk ikke til valglokalene i dag for å stemme om flyktninger/innvandrere. De gikk for å stemme over lokale saker som ikke har noe med dette å gjøre. Der jeg bor var ikke flyktningesaken et tema en gang. Styret i vår by blir fortsatt blått...Anonymous poster hash: 66e34...b0e 7
Gothminister Skrevet 14. september 2015 #15 Skrevet 14. september 2015 Sånn uten å ta stilling til trådens tema. Alle oppegående mennesker jeg kjenner gikk ikke til valglokalene i dag for å stemme om flyktninger/innvandrere. De gikk for å stemme over lokale saker som ikke har noe med dette å gjøre. Der jeg bor var ikke flyktningesaken et tema en gang. Styret i vår by blir fortsatt blått...Anonymous poster hash: 66e34...b0e Nå har vel ikke flyktningssaken noe med et lokalvalg å gjøre. Ser også at enkelte påstår at Europa har sagt ja til flyktninger. Rein løgn. Nå stenges grensene og det har ikke vært noe valg så langt jeg vet. Vi ser også at det ekstreme høyre vokser i Europa. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #16 Skrevet 14. september 2015 Nå har vel ikke flyktningssaken noe med et lokalvalg å gjøre. Ser også at enkelte påstår at Europa har sagt ja til flyktninger. Rein løgn. Nå stenges grensene og det har ikke vært noe valg så langt jeg vet. Vi ser også at det ekstreme høyre vokser i Europa. Ikke for å glemme at de fleste i min omgangskrets som er mot innvandring (de fleste) er det bare noen få FRP-folk. Jeg og de andre er ikke det. Det å stemme FRP sitter dessuten langt inne for de fleste jeg kjenner på tross av hva de mener om dette. Selv tar jeg ikke FRP seriøst. De feiler...jeg venter på noe mer...vel...annet.Anonymous poster hash: 66e34...b0e
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #17 Skrevet 15. september 2015 Ikke for å glemme at de fleste i min omgangskrets som er mot innvandring (de fleste) er det bare noen få FRP-folk. Jeg og de andre er ikke det. Det å stemme FRP sitter dessuten langt inne for de fleste jeg kjenner på tross av hva de mener om dette. Selv tar jeg ikke FRP seriøst. De feiler...jeg venter på noe mer...vel...annet.Anonymous poster hash: 66e34...b0e Men når de ikke stemmer på dem har du Støre som utnytter situasjonen og uttaler seg om løgner om at "alle" nordmenn ønsker flyktninger. Anonymous poster hash: f8bc5...f14 1
Gothminister Skrevet 15. september 2015 #18 Skrevet 15. september 2015 Ikke for å glemme at de fleste i min omgangskrets som er mot innvandring (de fleste) er det bare noen få FRP-folk. Jeg og de andre er ikke det. Det å stemme FRP sitter dessuten langt inne for de fleste jeg kjenner på tross av hva de mener om dette. Selv tar jeg ikke FRP seriøst. De feiler...jeg venter på noe mer...vel...annet.Anonymous poster hash: 66e34...b0e Det er mange AP folk for eksempel som er i mot innvandring. Men det er ikke det viktigste i politikken for dem, ennå. Men jeg vil tippe at Stortingsvalget om 2 år. Vil innvandring stå som den viktigste saken. Da ha flere hundre Norske jenter blitt voldtatt, vi har sett en eksplosiv utvikling av vold og kriminalitet. Utført av dem som i dag strømmer inn i landet. Da vil dette selvsagt prege politikken. Nei jeg tror ikke jeg tar feil. Se til vårt naboland. 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #19 Skrevet 15. september 2015 Til dere som stemmer partier som Frp; Hva er grunnen til at dere lider så inni granskauen av islamofobi? Hvorfor er dere så forvirret og så hatefulle? Fortell. Kom med det. Få det ut... Det kan umulig være sunt å holde så mye hat inni seg. Hva er det med den tradisjonelle norske kulturen (hva eksakt tenker du på når du sier det?) og de vestlige verdier (som f.eks?) som du er så paranoid og vettskremt over å miste, når faktum er at det aldri i livet kommer til å skje? Det er ikke en sjans, så liten som en pissedråpe i havet, at muslimer noensinne vil ta over Norge. Ikke minst; hvorfor er du så fiendtlig i dine svar, hvor du impliserer at vi som stemmer på de partiene hater landet vårt? Er dette ment å være en saklig debatt? Er dette et forsøk på en dårlig vits,eller hva? Etter dette valget så har jeg faktisk fått troen på menneskeheten, så dere Freppere kan bare surmule så mye dere vil. Anonymous poster hash: fb002...d66 Jeg kan svare på denne. Jeg lider ikke av islamofobi. Jeg ønsker ikke å ta inn flyktninger fordi det koster for mye. Jo flere flyktninger vi tar inn, jo mindre penger blir det til sykehus, eldreomsorg, skole og infrastruktur. Jeg er ikke forvirret og hatfull. Faktisk legger jeg ikke noe personlig i min avgjørelse. Politikk handler om å fordele penger, og jeg ønsker å gi penger til syke og eldre fremfor flyktninger. Er det hatfullt å ønske at syke og eldre har det bra? Jeg er redd for å miste velferdsstaten. Vi er helt avhengig i at folk jobber og bidrar. Norge går nå mot en tid med økt arbeidsledighet. Det vil være vanskeligere for personer fra andre land og bidra til velferdsstaten. Senest i forrige uke sa en forsker at velferdsstaten vil være under press med alle flyktningene som kommer. Dette bekrefter at jeg ikke er paranoid, men at mine fremtidige tanker om Norge er ganske korrekt hvis utviklingen fortsetter. Når det gjelder vestlige verdier, så syns jeg at dette er veldig fint: - kvinner trenger ikke dekke seg til - naturlig at menn og kvinner omgås på skole og jobb - fint at homofile kan leve sine liv uten problem - fint at de med et bestemt religiøst syns kan leve sine liv uten problem - generelt fornøyd med resultatet av opplysningstiden på 1700-tallet, som førte til at kirken fikk mindre makt. Vi tenker i stor grad selv, og lar oss ikke styre av en gammel bok Anonymous poster hash: 4b01c...e74 10
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #20 Skrevet 15. september 2015 Til dere som stemmer partier som Frp; Hva er grunnen til at dere lider så inni granskauen av islamofobi? Hvorfor er dere så forvirret og så hatefulle? Fortell. Kom med det. Få det ut... Det kan umulig være sunt å holde så mye hat inni seg. Anonymous poster hash: fb002...d66 Ja, nei, altså... Det finnes de av oss som ikke synes at IS og Taliban er et eksempel til etterfølgelse. Kan ikke du redegjøre litt for hvordan det generelt står til med kvinne- og menneskerettigheter i islamske land? Synes du vi i Norge skal adoptere disse kulturene og tankesettene? Vi som er "islamofobiske" synes i hvert fall ikke det. Anonymous poster hash: ee3f0...0a3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå