AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Er en dag på overtid ca med å begynne på nytt p-pillebrett, får ikke hentet ut nye piller før i morgen.. Og burde egentlig bytte merke, ettersom de jeg har nå gir meg bakteriell vaginose/sopp, men vet jo at det ikke er bra å drive å bytte og hvertfall ikke klusse til når man begynner på igjen med de! Burde jeg bare droppe p-pilla til jeg får nytt merke, eller skal jeg hente ut nye og forsette på dem til jeg får byttet? Anonymous poster hash: b487b...35e
tørkestativ Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Nå er du ikke beskyttet likevel..hadde droppa å hentet nye, men bestilt legetime rimelig kjapt for å få byttet merke
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #3 Skrevet 15. september 2015 Les anvisningen på det nye merket du har tenkt å bytte til. Der står det hvordan overgangen skal være. Felleskatalogen.no Stoppe og starte på p-piller er risikofylt mtp blodpropp. Anonymous poster hash: d303d...8ba
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #4 Skrevet 15. september 2015 Da bestiller jeg legetime og dropper å hente ny pakke.. Takk for svar! Anonymous poster hash: b487b...35e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå