QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. september 2015 #21 Skrevet 15. september 2015 (endret) Jeg jobbet som vikar gjennom et vikarbyrå i seks måneder i 2012/2013. Spennende jobb, ålreit kontaktperson og litt bedre lønn enn deltidsstillingen jeg hadde ved siden av. Min erfaring er altså bare god, men har bare vært borti dette ene. Men du hadde fått enda bedre lønn i samme jobb om du ikke hadde brukt vikarbyrået. Husk at de tar av lønna de som betaling for at de har skaffet deg til arbeidsplassen. Jeg ser nå at noen påstår det ikke er lov lenger da. Endret 15. september 2015 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #22 Skrevet 15. september 2015 Jobbet som nyutdannet regnskapsfører via et byrå for noen år siden. Fikk usedvanlig god støtte av min kontaktperson, samme lønn som andre medarbeidere og generelt ordnede forhold. Mitt råd er å unngå de mindre, mer useriøse og heller sikte seg inn mot de nasjonale selskapene som har et brand å ivareta. Anonymous poster hash: b573b...533
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #23 Skrevet 15. september 2015 Jobbet for Adecco (lhmr) en periode, og veldig fornøyd du kan jo kontakte de! De du har kontaktet der virker litt useriøse. Er de nye? Nå har jeg ikke bodd på lhmr på en stund, men ikke sett/hørt om de i byen.Anonymous poster hash: eed76...c21
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå