AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Har vært hos legen min pga smerter i brystet og han fant en kul opp mot armhulen. Jeg ønsket å finne ut hva dette var og han sa jeg ville bli henvist til mammografi og/eller ultralyd av brystet. I dag mottar jeg brev med tid til utredning på en privatklinikk og det står i brevet at jeg må dekke alle kostnader selv( 1900,- ), er dette vanlig praksis ? Er det noen måte man kan få dekket hvertfall en del av beløpet på? Ble kjempelei meg, for jeg har ikke god råd og må nok utsette timen ett par måneder for å få spart opp disse pengene.Synes det er skummelt å gå så lenge uten å vite Anonymous poster hash: 466a5...3b1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Med mindre du er i aldersgruppen som blir innkalt eller får henvisning pga sterk mistanke om brystkreft, så må du betale selv ja. Alle som skal avklares for sikkerhets skyld tar nemlig så mye kapasitet at det ikke er sjans til å få tatt dem i det offentlige. Prisene varierer, så det kan lønne seg å ringe rundt. Har nettopp en venninne som var gjennom det, betalte 1500 kr. Hvis du er bekymret så tar du deg råd, evt låner penger og betaler ned i etterkant. Anonymous poster hash: 2d5b1...40c
Anglofil Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Tråden er ryddet for råd fra helsepersonell. Yvonne (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå