Gå til innhold

Kviser av carazette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, for en måneds tid siden byttet jeg fra loette til carazette grunnet lav sexlyst samt depresjon. Da jeg gikk på loette hadde jeg omtrent ikke en eneste kvise, nå etter en måneds tid har jeg begynt å få et par. Kan dette skyldes carazetten? noen andre som har eventuelle erfaringer med dette? Kan jo også hende jeg har en liten periode med uren hud, skal ikke klage, for er ikke mange, bare flere enn det jeg er vant til. Kan også hende det har noe med at kroppen venner seg til de nye hormonene, jeg vet ikke... derfor jeg lurer på om noen har noen erfaringer eller råd? Dersom dette skyldes carazetten vurderer jeg sterkt å bytte tilbake. 

Anonymous poster hash: 79fd2...94c
Videoannonse
Annonse
Gjest Holititten
Skrevet

Jeg har brukt cerazette i 2 år, og har ikke merket kviser av den. Får et par hormonelle kviser på hakepartiet når kroppen har ekstra mye hormoner (slik som når det er DEN uka), men det hadde jeg fått uansett.

Man må vel gå minst 3 mnd for å se hvordan kroppen reagerer? Ha tålmodighet.

Skrevet

Jeg har gått på Cerazette i 2 år, og jeg får stadig vonde kviser rundt munnen (ihvertfall et utbrudd i måneden). Har alltid tenkt at det skyldes pillene, hadde ingen slike problemer før.

Anonymous poster hash: ee519...74e

Skrevet

Jeg fikk det av Carazette. Aldri hatt det problemet før jeg heller. Gi det noen mnd så gir det seg :)

Anonymous poster hash: 16262...8d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...