Gå til innhold

Hvordan bytte saksbehandler på NAV?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ringt nav å hørt, første gang fikk jeg beskjed om å ringe tilbake fordi navlederen på mitt kontor ikke var tilgjenglig.

Når jeg ringer tilbake på tidspunkt fått av NAV møter jeg på en frekk dame som sier jeg må sende skriftlig klage.

Hva faen stemmer?!

HVER gang jeg ringer å spør nav om noe må jeg visst ringe flere ganger for å dobbeltsjekke svar.. På det værste fikk jeg 4 forskjellige svar og ingen stemte å jeg satt 3 mnd uten penger! Hver gang jeg ringte var der noe nytt som måtte sendes..

For et opplegg!

Anonymous poster hash: fde17...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sånn NAV er, uavhengig av hvilken saksbehandler du har. De har altfor mange brukere per ansatt. Den eneste veien rundt dette er å flytte til et sted der de har mindre å gjøre.



Anonymous poster hash: f9194...6ed
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ringt nav å hørt, første gang fikk jeg beskjed om å ringe tilbake fordi navlederen på mitt kontor ikke var tilgjenglig.

Når jeg ringer tilbake på tidspunkt fått av NAV møter jeg på en frekk dame som sier jeg må sende skriftlig klage.

Hva faen stemmer?!

HVER gang jeg ringer å spør nav om noe må jeg visst ringe flere ganger for å dobbeltsjekke svar.. På det værste fikk jeg 4 forskjellige svar og ingen stemte å jeg satt 3 mnd uten penger! Hver gang jeg ringte var der noe nytt som måtte sendes..

For et opplegg!

Anonymous poster hash: fde17...bb3

 

Det er IKKE Nav sitt ansvar at du ikke har penger, det er DIN feil. Hva med å få seg et ærlig arbeide og ikke tro at Onkel Nav skal løse alt? Nav trygd er kun for svært syke personer... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Har ringt nav å hørt, første gang fikk jeg beskjed om å ringe tilbake fordi navlederen på mitt kontor ikke var tilgjenglig.

Når jeg ringer tilbake på tidspunkt fått av NAV møter jeg på en frekk dame som sier jeg må sende skriftlig klage.

Hva faen stemmer?!

HVER gang jeg ringer å spør nav om noe må jeg visst ringe flere ganger for å dobbeltsjekke svar.. På det værste fikk jeg 4 forskjellige svar og ingen stemte å jeg satt 3 mnd uten penger! Hver gang jeg ringte var der noe nytt som måtte sendes..

For et opplegg!

Anonymous poster hash: fde17...bb3

Det er korrekt at det må komme skriftlig så skal du klage så må du sende det. :) men ja, skjønner hva du mener, virker som det var enklere før. :) Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må sende brev til avdelingsleder for det NAV-kontoret du hører til. Du må begrunne kvifor du søkjer om å bytte saksbehandlar. Har nettopp gjort det same sjølv. Spent på kor lang tid det tar å få svar, og om eg får bytta. :) 



Anonymous poster hash: e29e1...2ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE Nav sitt ansvar at du ikke har penger, det er DIN feil. Hva med å få seg et ærlig arbeide og ikke tro at Onkel Nav skal løse alt? Nav trygd er kun for svært syke personer...

Og du har inngående kjennskap til hvorfor TS får støtte fra Nav??

Anonymous poster hash: e20e9...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bor ca like langt fra to ulike navkontor kan du kanskje bytte kontor? Jeg bodde i en kommune uten NAVkontor og valgte et i ene nabokommunen. Så fort jeg skjønte at saksbehandleren min ikke var en jeg fikk til å snakke fornuft med, byttet jeg enkelt og greit til kontoret i en annen nabokommune. Og der fikk jeg den mest fantastiske saksbehandleren jeg kunne fått!



Anonymous poster hash: 85a81...9a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...