Gå til innhold

Første jul


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..eller egentlig andre jul. Jr blir ett i november og jeg gleder meg sånn til denne jula! I fjor ble det mest stress pga fersk baby. Flere med småttiser som gleder seg til jul? (Jada, jeg VET det er tidlig :P )

Anonymous poster hash: 26f7f...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første jul her også! Hun blir 10 mnd rundt juletider. Perfekt alder for å krølle litt papir fra julegavene :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på om juletreet får stå i fred, det er vel heller tvilsomt :P ts

Anonymous poster hash: 26f7f...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini blir 1 i Oktober, så gleder meg masse:)

I fjor sov han i armene mine fra etter middagen (som jeg ikke fikk spist) til gavene var åpnet (som jeg ikke fikk åpnet).

Anonymous poster hash: 57390...660

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til hennes første jul. Da er hun 10 mnd. Men gleder meg nok mer til neste år. Da skjønner hun nok litt mer.

Endret av MissStiles
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg masse til jula i år ja :D baby er da rundt 11 mnd. Er litt spent på hvordan det går med juletreet og pakkene da baby alt nå fyker rundt, høyt og lavt :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa!! min gutt blir 10 måneder den 27 desember ! Gleder meg masse. Jula er så koselig, spesielt når det er barn inni bildet..Nå kan jeg bidra med et barn på julaften selv og det gleder jeg meg til  :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den første jula er utrolig koselig, men jeg må si jula når de er nærmere 2, er enda et knepp bedre. Da skjønner de mer, og det er ikke like mye å passe på som f.eks. hvis man har en aktiv tass på pluss/minus 1 år. Jeg har allerede begynt å glede meg til jul, da mine vil være snart hhv. 2 og 4, selv om jeg egentlig ikke er klar for å innse at sommeren er over en gang. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i overkant glad i jul, så vurderer pakkekalender til ettåringen :P Og så må vi se på skomakergata selvfølgelig.. :P

Anonymous poster hash: 26f7f...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...