AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Hva liker du best? Og hvorfor?Anonymous poster hash: 83da6...bca
Tabris Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Vi har både hund og katt, og jeg kan ikke se for meg noe annet. Det ville vært tomt uten både hund og katt i huset. Jeg liker hunder fordi de er som de, og jeg liker katter fordi de er som de er. Jeg ønsker ikke en katteaktig hund eller en hundeaktig katt. Men jeg foretrekker likevel hund, fordi jeg føler jeg kan være mer interaktiv med dem. Turer, trening, kurs osv. Jeg får mer ut av det.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Kunne tenkt meg hund, men har ikke tid. Har to katter som jeg elsker over alt, den ene er veldig hundeaktig. Vi kommer nok til å ha katter selv om vi en gang skulle fått tid til hund. Det er svært mange katter i nød som trenger hjelp, vi redder noen av dem. Anonymous poster hash: 9e113...10e
Aurora M. Skrevet 15. september 2015 #4 Skrevet 15. september 2015 Jeg er definitivt et kattemenneske. Jeg har vært skeptisk til hunder p.g.a at jeg ble bitt som lite barn. Men nå er det gått over, så nå "låner" jeg et par hunder jeg tar med meg på fjellturer o.l. Hunder som ellers ikke får så mye trim. Og disse er jeg jo glad i (blir lett glad i alle slags dyr). Når jeg ikke har begitt meg ut på hundehold er det fordi jeg i perioder sliter med helsa, og da er jeg redd for å ikke kunne gi den det den trenger.
daemonia Skrevet 15. september 2015 #5 Skrevet 15. september 2015 Hund. Fordi katter er for sære. Gjemmer seg vekk i en krok, kommer og koser littegrann i løpet av dagen, spiser, og løper ut. Ut på veien og blir påkjørt. Plutselig får disse kattedyra et anfall hvor de bare hopper til og klorer deg på armer og bein. Ustabile gærninger! 1
Tvist Skrevet 15. september 2015 #6 Skrevet 15. september 2015 Hund. Fordi katter er for sære. Gjemmer seg vekk i en krok, kommer og koser littegrann i løpet av dagen, spiser, og løper ut. Ut på veien og blir påkjørt. Plutselig får disse kattedyra et anfall hvor de bare hopper til og klorer deg på armer og bein. Ustabile gærninger! Du har bare for lite erfaring med dem. Kattene mine mjauer når jeg kommer hjem og legger seg ned og ruller rundt på bakken i begeistring. Men de er mer selvstendige, og har mer sin egen mening enn en hund, man kan ikke alltid forvente at de aksepterer å kose når jeg har lyst. Så det er greit å ha to katter, da er sjangsen større:) 1
Howl Skrevet 15. september 2015 #7 Skrevet 15. september 2015 Hund! Jeg liker katter og, men kunne aldri valgt katt over hund. Det er noe helt spesielt med det båndet man deler med hunden sin. Hunden kan være med deg nesten overalt. 2
Macro Skrevet 15. september 2015 #8 Skrevet 15. september 2015 Jeg elsker katter. Tror det er selvstendigheten og elegansen som gjør det Hunder blir litt for klengete og hjelpeløse i mine øyne. 2
daemonia Skrevet 15. september 2015 #9 Skrevet 15. september 2015 Du har bare for lite erfaring med dem. Kattene mine mjauer når jeg kommer hjem og legger seg ned og ruller rundt på bakken i begeistring. Men de er mer selvstendige, og har mer sin egen mening enn en hund, man kan ikke alltid forvente at de aksepterer å kose når jeg har lyst. Så det er greit å ha to katter, da er sjangsen større:) Total bommert. Har hatt katt siden jeg var liten. Min mor foretrakk katter. Så jeg er oppvokst med dem, og har hatt katt selv. Å endelig ha hund igjen var som å dø å komme til himmelen. Så erfaringen er det ingenting å sei på der. Men det passer ikke meg over hodet
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #10 Skrevet 15. september 2015 Jeg har både en Maine Coon og en Bull terrier, men er definitivt et kattemenneskeAnonymous poster hash: ac191...4c7
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #11 Skrevet 16. september 2015 Har begge deler Like glad i dem alle sammen, men er nok et hundemenneske. Føler at jeg får et nærere forhold til hunden. Den er stort sett med meg overalt, og vi er et ''team''. Kattene mine liker å kose og slikt de også, men det blir absolutt ikke på samme måte. Har hatt med meg kattene på fisketur i nærområdet, og de gir labb og slikt ( dette var før hunden kom i hus ), så ja... er nok definitivt et hundemenneske Anonymous poster hash: a5e1b...4a7
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #12 Skrevet 16. september 2015 Akkurat nå leier vi bare, så venter med dyr til vi får kjøpt. Men har både lyst på hund og katt! Hunder vil nok alltid være mer i mitt hjerte grunnet barndomshunden min som jeg fremdeles elsker over alt på jord, men rent praktisk sett så vil nok katt være best for oss i første omgang.så vi tenker å først skaffe oss katt når vi flytter til vårt eget hjem, og så når vi blir eldre og det passer bedre vår situasjon blir det hund vi har dessverre ikke tid til alt en hund trenger per i dag. Men jeg elsker alle dyr, det har jeg alltid gjort, så jeg kommer til å være akkurat like glad i katten som jeg kommer til å være i hunden selv om jeg egentlig ønsker meg hund mest. Har to rotter nå, hadde tre før, og savner han kjempemye fremdles selv om det er et år siden han døde og vi bare hadde han i et halvt år..Anonymous poster hash: e72bc...5d0
Vitara Skrevet 16. september 2015 #13 Skrevet 16. september 2015 Katt Fordi hun er selvstendig, kosete, snakkesalig, rampete, snill, vakker og kul 1
Fandenivoldsk Skrevet 16. september 2015 #14 Skrevet 16. september 2015 Har både katt og hund og elsker dem begge, men fra "naturens" side er jeg nok et hundemenneske.
Gjest Belle âme Skrevet 17. september 2015 #15 Skrevet 17. september 2015 Katt 🐈😻 Hunder stinker, sikler, bråker og krever mykje. Kattane mine krever mat, kos, ein sofa og utemuligheter.
soloyo Skrevet 19. september 2015 #16 Skrevet 19. september 2015 Katt. ❤ jeg liker hunder, men ingenting slår katter for meg. Så kloke, elegante og mystiske 😻 og alle som sier at en katt ikke blir knyttet til eieren sin vet ikke hva de snakker om. Min katt elsker meg, og viser det tydelig. 😊
infectedsopp Skrevet 19. september 2015 #17 Skrevet 19. september 2015 Foretrekker hunder Synes katter er koselige de også da, men jeg er nok mer hundemenneske
Rumle Skrevet 19. september 2015 #18 Skrevet 19. september 2015 Liker hunder godt, men katt kan jeg ikke leve uten Elsker at de er så elegante (og klumsete innimellom), selvstendige og fulle av personlighet!
Kontormus Skrevet 19. september 2015 #19 Skrevet 19. september 2015 Har levd sammen med både hund og katt. Men katt er vel det som passer meg best siden de er mere selvstendige og ikke krever at de skal ha deg med ut på tur grytidlig på morgenen 1
Edie Skrevet 19. september 2015 #20 Skrevet 19. september 2015 Jeg er hundemenneske. Liker katter også, men det er litt særere å ta med en katt på fjelltur enn en hund.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå