Alja Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Her er min. Melodi: Santa Lucia. Nå senker mørket seg, i kropp og stue. Solen har gått sin veg, depresjoner, de truer. Inni det mørke hus, isolert, kun med et par lys. Høstkalde netter, etterfulgt av tabletter 🎵🎶🎵 1
Gjest Jacklost Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Jeg er forvirret, akkurat hvordan skal sangen være med sutring, og om hva
Bolthorn Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Melodi: Bjørnen sover Mandag kommer, mandag kommer helga er nå over. Du får ikke sove, du må ut å jobbe. Ikke hvile, ikke hvile helga er nå slutt. 1
Alja Skrevet 14. september 2015 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2015 Jeg er forvirret, akkurat hvordan skal sangen være med sutring, og om hva Lag din egen sang om hva som plager eller irriterer deg vel
Gjest Jacklost Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Ok. Skal tenke på en Flott tråd
Bolthorn Skrevet 15. september 2015 #6 Skrevet 15. september 2015 Melodi: Tir N'a Noir Det e tirsdagsmårra å valget e slutt. Æ har telt stemma å e heilt kaputt. Øyan de kryssa,æ vil heim å søv men æ har en jobb å gjør. Va det en eller to? Kor sku krysset stå? Va det 5 eller 6? nei nu gir æ opp. dobbel telling ja nu e det snart slutt før nu nu e vi kaputt.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #7 Skrevet 23. september 2015 Anonymous poster hash: b087f...3e9
Gjest Badebuksa Skrevet 23. september 2015 #8 Skrevet 23. september 2015 Badebuksas sutresang, melodi: blåbærturen (Alf Prøysen) Det var en ekkel regnværsdag at Pelle sa til Kari: Nå går vi ut i skævven for å gjøre noe bøll De tok med seg sin lillebror og Kjellemann og Mari Og snek seg opp i skævven for å drikke opp litt øl Med pils og røyk og annen dritt så koste de seg godt Men det som var så synd det var at været var så vått De gjemte seg i hytta til sin gamle onkel Knut Men ølen ble 'gjen ute så den så den ble jo vanna ut Og røyken lå på bakken i en diger søledam Så det de satt igjen med nå det var jo bare skam
absinthia Skrevet 23. september 2015 #9 Skrevet 23. september 2015 slenger innom en dag jeg er litt grinete. I dag er det eneste problemet at familien begynner å ymte om at symaskina med tilbehør okkuperer halve spisebordet - Får kanskje vente til det eskalerer.
Mona Sax Skrevet 26. september 2015 #10 Skrevet 26. september 2015 Det er tidlig morgen, en idiot klipper gresset alt nå Jeg sier, det er tidlig morgen, en idiot klipper gresset alt nå. Jeg har vondt i hodet For tidlig å stå opp alt nå Skulle bare ta to Så bare ta tre Men det ble til fire, fem og seks og det var det Det er tidlig morgen, og naboen spiller trompet Jeg sier, det er tidlig morgen, og naboen, spiller trompet Burde banke på, be ham dra et visst sted Men jeg orker ikke røre på meg, sånn er det.. Melodien er fra en hvilken som helst blues låt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå