Gå til innhold

Lukter og smaker jern av underlivet mitt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Da kjæresten slikket meg tidligere i kveld sa han at det luktet jern/acid og smakte det samme av underlivet mitt. Ønsker å dra til legen for en sjekk.

Men lurer på om noen har vært borti det samme og vet hva dette kan skyldes? Jeg skal ikke ha mensen nå, men kan det skyldes eggløsning?

Anonymous poster hash: 4dec0...a0a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Da kjæresten slikket meg tidligere i kveld sa han at det luktet jern/acid og smakte det samme av underlivet mitt. Ønsker å dra til legen for en sjekk.

Men lurer på om noen har vært borti det samme og vet hva dette kan skyldes? Jeg skal ikke ha mensen nå, men kan det skyldes eggløsning?

Har du brukt noe middel nedentil, som intimdeodorant, voks, krem, vaskeservietter eller annet, som  kan være årsaken til lukt og smak ?

Anonymous poster hash: 6fd6f...1ee

Skrevet

Hei.

Bruker du parfymerte truseinnlegg/ andre truseinnlegg som kan være rsak til lukt/ smak?

Evt lukt/ smak fra vaskemiddel eller skyllemiddelrester i trusene dine?

Skrevet

Hei.

Kan det være noe du har spist som er årsaken?

Skrevet

Bruker du parfymerte truseinnlegg/ andre truseinnlegg som kan være rsak til lukt/ smak?

Evt lukt/ smak fra vaskemiddel eller skyllemiddelrester i trusene dine?

Nei. Har ikke brukt noe utenom det vanlige. Bruker acan når jeg vasker meg nedentil. Eneste unormale jeg har gjort de to siste ukene er å ikke shave meg og spist lite/uregelmessig da jeg har jobbet mange nattevakter på rad.

Skrevet

Kan det være noe du har spist som er årsaken?

Ja tenkte kanskje samme tanken. Skal prøve å se over hva jeg har spist

Skrevet

Ja tenkte kanskje samme tanken. Skal prøve å se over hva jeg har spist

Mye krydder osv kan gi en annen lukt/smak.

Anonymous poster hash: 5bca0...ccf

Skrevet

Kobberspiral kan også gi en metallisk smak av underlivet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...