SiljeVanilje-is Skrevet 13. september 2015 #1 Del Skrevet 13. september 2015 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enamorada Skrevet 5. oktober 2015 #2 Del Skrevet 5. oktober 2015 Har dere valgt dato? Hvor begynner dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeVanilje-is Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 9. oktober 2015 Litt treg jeg. Ja, 27. August 2016 Er på hyttetur nå i ferien, kan skrive mer når jeg kommer hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeVanilje-is Skrevet 23. mars 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 23. mars 2016 Vell, på grunn av sykdom de siste 4 månedene så er motivasjonen til å planlegge bryllup helt borte kirka ble booket før jeg ble syk, men utenom det så er ingenting i orden. Vet ikke helt om motivasjonen kommer tilbake med det første og om det er tid til å ordne alt nå. Kun 5 måneder til den opprinnelige datoen for bryllupet. Kommer sterkere tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå