Jordbærogfløte Skrevet 15. september 2015 #21 Skrevet 15. september 2015 Pleier å se etter tegn på at han stønner svakt; mmmmmmmmmm mmm
Gjest Coolaid Skrevet 19. september 2015 #22 Skrevet 19. september 2015 Det er mange tegn man kan se etter, og de er ganske tydelig dersom partneren er trygg på deg. Er man fortsatt litt ukomfortabel eller nervøs så prøver man gjerne å holde kroppslige reaksjoner tilbake. Det betyr ikke det samme som at du er elendig å suge. Bruk sansene dine, se og lytt. Se og hør om han puster tyngre eller om brystkassen hans heves mer. Legg også merke til hva du gjør når han vrir seg eller stønner høyere osv... da treffer du kanskje et deilig punkt. Personlig så liker jeg det vått, ikke holde penis for hardt i hånden og unngå tennene. Du kan også få ham til å fortelle hvor og hva han syns er best. Sex handler mye om kommunikasjon.
Charmander Skrevet 19. september 2015 #23 Skrevet 19. september 2015 (endret) Jeg bruker å vise de hvordan og fortelle det eksakt hvordan jeg vil ha det om jeg ikke er fornøyd, men de aller fleste er ganske flinke så. Personlig vått, unngå tenner så klart for enhver pris, sug og runk litt mellom hverandre. Som andre skriver prøv å legge merke til pust og kroppsspråk, det forteller alt. Endret 19. september 2015 av Charmander
MinnisMus Skrevet 19. september 2015 #24 Skrevet 19. september 2015 Hvis mannen mister helt interessen i deg etterpå så har du gjort det riktig, 1
Timza Skrevet 19. september 2015 #25 Skrevet 19. september 2015 Jeg spurte vel ikke egentlig om hvordan man gir en bra blowjob. Lurte på om hvordan jeg kan vite om han virkelig liker det, eller om han bare sier at han gjør det. Anonymous poster hash: 2fdbb...fce "Kan du suge meg?" eller eventuelt "sug meg!" sånn i etterkant av en erfaring fra det burde jo indikere at han liker at du gjør det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå