AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Jeg trenger en sovesofa til kontoret. Den kommer ikke til å bli mye brukt, kanskje et par netter i året. Den må være maks 140 cm bred og siden den skal brukes lite vil jeg ikke ha noe dyrt. Den kommer heller ikke til å bli sittet noe særlig i, tipper det helst er katten som kommer til å bruke den. Noen som har erfaring med solsta fra ikea? Den er egentlig perfekt, men så billig at jeg blir skeptisk.. Anonymous poster hash: dde7d...73f
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Hadde den før. Den er helt ok, men ikke særlig behagelig å sove på. Anonymous poster hash: dcbc2...fd1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #3 Skrevet 13. september 2015 Men den funker greit å sove på i en natt eller to? Som sagt skal den brukes lite, men det må jo ikke være helt planke heller. Anonymous poster hash: dde7d...73f
iMe Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 Dattern har den på rommet sitt. Den er praktisk og estetisk helt grei, men hard som fy. Tilogmed småbarna klager, så må legge på en tykk vinterdyne over "madrassen". De to "leddene" utenfor sofaen er dels myke, men den delen som er sofaen er hardt treverk. Om du forsto hva jeg mente :-P
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #5 Skrevet 13. september 2015 Ja, forstår hva du mener :-) Kanskje jeg må sjekke litt rundt om de har noe andre steder. Takk for svar! Anonymous poster hash: dde7d...73f
Filippa90 Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 Synes det var helt ok å sove på den for to netter, men hadde ikke kjøpt den om de som skal overnatte på den er gamle/dårlig rygg osv.
Rosalie Skrevet 15. september 2015 #7 Skrevet 15. september 2015 (endret) Men den funker greit å sove på i en natt eller to? Som sagt skal den brukes lite, men det må jo ikke være helt planke heller.Anonymous poster hash: dde7d...73f Den er helt for j*vlig å sove på. Til og med barn i barnehagealder som vi har hatt på overnatting klaget over vond seng og vondt i ryggen etter en natt på den. Ergo forsvant den ut av leiligheten igjen etter et par mislykkede overnattingsbesøk. Vi valgte å heller kjøpe oppblåsbar dobbel gjestemadrass i stedet. Endret 15. september 2015 av Rosalie
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #8 Skrevet 15. september 2015 Jeg jobber på IKEA, og vi ansatte anbefaler aldri solsta til annet enn dukkestue egentlig.. Vi har andre små sovesofaer som ikke koster fletta som er mye bedre å ligge på Anonymous poster hash: 861e5...618
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #9 Skrevet 15. september 2015 Jeg jobber på IKEA, og vi ansatte anbefaler aldri solsta til annet enn dukkestue egentlig.. Vi har andre små sovesofaer som ikke koster fletta som er mye bedre å ligge på Anonymous poster hash: 861e5...618 Hva heter de? Jeg trenger også en slik Anonymous poster hash: abca0...177
Enamorada Skrevet 16. september 2015 #10 Skrevet 16. september 2015 Har måttet sove på den flere ganger. Nesten vondt å sove. Hard og du ligger så å si på gulvet, veldig lavt. Er vel greit som ekstra soveplass til gjester i krisetilfeller eller på hytta, men ikke noe jeg skal ha hjemme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå