Gå til innhold

Er sjansen fortsatt der?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 21 år, som fikk påvist kjønnssykdommen mycoplasma nå i vinter. Både jeg og kjæresten min hadde det (naturligvis) og vi fikk antibiotika. Det var nok en av oss som hadde det med oss fra før vi ble sammen og begynte å ha sex.

En stund etter avsluttet antibiotikakur testet vi oss nytt, og vi fikk positiv test igjen. Vi fikk ny antibiotikakur, en sterkere enn den forrige.

En stund etter den andre kuren var avsluttet, testet han seg igjen, og testen av negativ. Jeg testet meg ikke, men siden han ikke hadde det lengre kunne jo jeg umulig ha det, siden jeg da ville smittet han. Likevel kjente vi begge kløe nedentil i perioder (særlig ved feks. tissing), noe vi syntes var rart siden vi ikke hadde mycoplasma lengre. 

I vår ble det slutt mellom oss. Jeg har ikke hatt sex med noen etter dette. Jeg har så og si ingen symtomer, bortsett fra at jeg plutselig kan kjenne den enorme kløen feks. en hel kveld, men neste dag er det borte igjen. 

Er det fortsatt noen sjanse for at jeg kan ha mycoplasma? 

Vet at det er bare å dra til legen og sjekke, og det kan jeg jo også gjøre. Men vil bare høre her om noen tror jeg fortsatt kan ha det. 

Anonymous poster hash: 64fba...522
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? 

Anonymous poster hash: 64fba...522

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...