kms52 Skrevet 13. september 2015 #1 Del Skrevet 13. september 2015 Lager rilletepper, store lange pledd/tepper i ull, noen andre som gjør det ? I tilfelle, hva gjør dere med kantene / sidene, syns teppene er flotte slik de er, men noen syns det skulle event hekles en kant rundt det hele....noen som har en kommentar ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 13. september 2015 #2 Del Skrevet 13. september 2015 Lager rilletepper, store lange pledd/tepper i ull, noen andre som gjør det ? I tilfelle, hva gjør dere med kantene / sidene, syns teppene er flotte slik de er, men noen syns det skulle event hekles en kant rundt det hele....noen som har en kommentar ?? Jeg strikker også tepper, men hovedsaklig i glattstrikk. Alt ettersom hva jeg synes passer, blir det i-cord, patentkant, krepsemasker, vrangbord, ++. Men hvis kantene er fine i seg selv, så trenger man vel strengt tatt ikke gjøre så mye - spesielt hvis man har brukt "slip stitch selvage" (vet dessverre ikke hva det heter på norsk, man tar av første maske vrang, og strikker siste maske i bakre maskeledd) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #3 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg heklet kant rundt mitt Anonymous poster hash: d05aa...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå