Gå til innhold

Han kommer fort

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han jeg holder på med kommer ganske fort. Enkelte ganger kommer han med en gang han tar penis inn i meg. Selv blir han frustrert fordi han aldri har hatt dette problemet med jenter tidligere. Han sier han tror det skjer fordi han synes jeg er vakker og med den mest perfekte kroppen han noen sinne har sett. Samt at han synes jeg er trang. Problemet har ikke gått over med tiden. Mitt spørsmål er om det er noe jeg kan gjøre for å få han til å holde ut lenger? Kan det komme av noen andre grunner enn de han sier? 

Anonymous poster hash: 177c8...5e1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har nok alltid hatt dette problemet, skal du se.

Anonymous poster hash: c140c...783

• Liker 8
Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
Skrevet

Sug han tom først. Gi han 10 min. og prøv igjen. Virker ikke det så sug han tom 2 ganger og gi ham 30 min. så prøv igjen.

Anonymous poster hash: 85f8f...b0b
  • Liker 2
Skrevet

Tenker at dette er noe han alltid har slitt med,ikke noe som kommer plutselig av seg selv ihverfall ikke at det er vedvarende,han kan gå til legen å få antidep det vil utsette utløsning,ellerbdete kan bruke kondom eller bedøvende kremer som også vil hjelpe litt,så kan han også onanere å få utløsning 1 time før dere skal ha sex da vil han også holdevlengre.

Lykke til

Skrevet

Luksusproblem! Jeg kommer faenmeg aldri.

Anonymous poster hash: b63c4...c15
Skrevet

Slutt å ødelegge seksualiteten til gutter!

• Liker 1
Skrevet

Han har nok hatt dette problemet før også, men tenner sikkert ekstra mye på deg. Han må trene seg opp alene eller sammen med deg, bla. ved at dere stopper sexen/runkinga før han syns det blir "for" godt hver gang, flere ganger på rad. På sikt så fører dette også til sterkere orgasmer. Google how to last longer in bed instructions eller noe lignende så er jeg sikker på at du finner mange flere teknikker  - men vær forberedt på at dette kan ta tid (som i år) , så om du ikke er 100% dedikert til han og innstilt på å ha et dårlig sexliv fremover så er det jo ikke noe å bruke tid på, then again, alle trenger enn lærer (og myeee egeninnsats og disiplin!) så hvorfor ikke deg ;)

Anonymous poster hash: 99944...379
  • Liker 2
Skrevet

dump ham, ikke vent til jeg kommer.

Anonymous poster hash: ed706...776
  • Liker 3
Skrevet

Kjæresten min "sliter" med det samme. For det meste synes jeg det er helt greit, da jeg ikke synes bare penetrering er noen høydare, men jeg vet at han sliter en del med det. For hans del tror jeg det er noe han har slitt med tidligere, men også at han synes jeg er så rasende fin at han ikke klarer å kontrollere seg. Og det er jo et voldsomt kompliment, synes jeg! Og i 95% av tilfellene går det jo helt greit, også. Angående tips, så har jeg ingen andre enn å ta det opp på en veldig fin måte. Det her er et fryktelig sårt punkt! For min del så gjør det ingenting, så de gangene jeg tar det opp er det bare fordi jeg merker at det plager kjæresten min veldig. Prøv å ha den vinklingen! For det er han som må gjøre jobben. AB tips om å google "how to last longer in bed" osv er veldig bra, for det finnes mange teknikker han kan prøve! Men de tar tid. Det er ikke fikset på noen dager, liksom. Men så lenge dere er bestemt på å få det til, så går det nok fint :)

Anonymous poster hash: 93eeb...bc7
Skrevet

dump ham, ikke vent til jeg kommer.

Anonymous poster hash: ed706...776

evt dump ham ikke, vent til jeg kommer

;)

Anonymous poster hash: c4bfa...404

• Liker 2
Skrevet

Er det ikke bare å ha sex flere ganger? Ser ikke helt problemet...

Skrevet

Er det ikke bare å ha sex flere ganger? Ser ikke helt problemet...

Fungerer jo ikke spesielt bra med en halv hard kuk som har kommet... Han kan selvfølgelig gjøre andre ting og det er en selvfølge i mine øyne at han kompenserer med (slikking, fingring osv). Han kan også lære seg å penetreringspauser med ta slikke og fingre jevnlig gjennom samleiet for å vare lenger.

Anonymous poster hash: 99944...379

Skrevet

Han jeg holder på med kommer ganske fort. Enkelte ganger kommer han med en gang han tar penis inn i meg. Selv blir han frustrert fordi han aldri har hatt dette problemet med jenter tidligere. Han sier han tror det skjer fordi han synes jeg er vakker og med den mest perfekte kroppen han noen sinne har sett. Samt at han synes jeg er trang. Problemet har ikke gått over med tiden. Mitt spørsmål er om det er noe jeg kan gjøre for å få han til å holde ut lenger? Kan det komme av noen andre grunner enn de han sier? 

Anonymous poster hash: 177c8...5e1

Samme problemet her TS, mannen min blir grisetent av meg  :fnise: Men om han tar seg en runk en time eller to i forveien så holder han myyyye lenger :danse: Ikke at det har noe å si for meg da han slikker som en GUD, men skjønner jo at han vil at hans nytelse også skal vare lenger.

Anonymous poster hash: 5d14d...640

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...