Gå til innhold

Drikker dere kaffe under svangerskapet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt OT, men noen som har noen gode tips til hva man kan drikke i stedet for kaffe? Ikke koffeinfri kaffe, for det synes jeg smaker pyton. Jeg liker fruktteer, men jeg har forstått at de fleste inneholder koffein de også? Helst noe som kan kjøpes på dagligvare. Grønn te har jeg prøvd, men jeg synes det smakte gress :( Jeg har tenkt å prøve kamillete, men det smaker ikke like godt som kaffe og vanlig fruktte. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt OT, men noen som har noen gode tips til hva man kan drikke i stedet for kaffe? Ikke koffeinfri kaffe, for det synes jeg smaker pyton. Jeg liker fruktteer, men jeg har forstått at de fleste inneholder koffein de også? Helst noe som kan kjøpes på dagligvare. Grønn te har jeg prøvd, men jeg synes det smakte gress :( Jeg har tenkt å prøve kamillete, men det smaker ikke like godt som kaffe og vanlig fruktte.

Jeg drikker sitronvann - altså varmt vann med sitronskiver og ekstra sitronsaft 😊

Anonymous poster hash: 50aae...731

Skrevet

Jeg drikker sitronvann - altså varmt vann med sitronskiver og ekstra sitronsaft

Anonymous poster hash: 50aae...731

Takk for tips! Skal prøve det :)

Skrevet

Drakk bare 2 kopper om dagen tidlig i svangerskapet, nå er jeg på overtid og drikker 4 om dagen :)

Anonymous poster hash: b9cdf...ff3

• Liker 1
Skrevet

Drakk 0-2 kopper daglig (kaffe latte, mocca..) , ettersom lysten meldte seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...