Harlekin Skrevet 14. september 2015 #21 Skrevet 14. september 2015 Litt OT, men noen som har noen gode tips til hva man kan drikke i stedet for kaffe? Ikke koffeinfri kaffe, for det synes jeg smaker pyton. Jeg liker fruktteer, men jeg har forstått at de fleste inneholder koffein de også? Helst noe som kan kjøpes på dagligvare. Grønn te har jeg prøvd, men jeg synes det smakte gress Jeg har tenkt å prøve kamillete, men det smaker ikke like godt som kaffe og vanlig fruktte.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #22 Skrevet 14. september 2015 Litt OT, men noen som har noen gode tips til hva man kan drikke i stedet for kaffe? Ikke koffeinfri kaffe, for det synes jeg smaker pyton. Jeg liker fruktteer, men jeg har forstått at de fleste inneholder koffein de også? Helst noe som kan kjøpes på dagligvare. Grønn te har jeg prøvd, men jeg synes det smakte gress Jeg har tenkt å prøve kamillete, men det smaker ikke like godt som kaffe og vanlig fruktte. Jeg drikker sitronvann - altså varmt vann med sitronskiver og ekstra sitronsaft 😊Anonymous poster hash: 50aae...731
Harlekin Skrevet 15. september 2015 #23 Skrevet 15. september 2015 Jeg drikker sitronvann - altså varmt vann med sitronskiver og ekstra sitronsaft Anonymous poster hash: 50aae...731 Takk for tips! Skal prøve det
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #24 Skrevet 16. september 2015 Drakk bare 2 kopper om dagen tidlig i svangerskapet, nå er jeg på overtid og drikker 4 om dagen Anonymous poster hash: b9cdf...ff3 1
malicious Skrevet 16. september 2015 #25 Skrevet 16. september 2015 Drakk 0-2 kopper daglig (kaffe latte, mocca..) , ettersom lysten meldte seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå