Gå til innhold

Jenter er faen meg rare

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært på byen, kort oppsummering:

Jeg skjønner meg ikke på jenter! Dere er generelt vanskelig å komme innpå (spesielt om dere ser noenlunde ut). Hva pokker skal til for å vekke den ekstra interessen som gjør at dere blir interessert i meg?

Anonymous poster hash: 1617b...46a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må være alfa og slutte å bitche som en beta.

• Liker 5
Skrevet

Du må være alfa og slutte å bitche som en beta.

Hva betyr det ? Jeg er helt normal, høfflig og hyggelig..

• Liker 1
Skrevet

Skal du gå etter kremen av damer holder det ikke å være normal, høflig og hyggelig. (aka kjedelig) 

• Liker 4
Skrevet

Skal du gå etter kremen av damer holder det ikke å være normal, høflig og hyggelig. (aka kjedelig)

Jeg må bare skifte personlighet jeg da? Jeg orker ikke å gå etter de jeg mener er mindre pene, jeg går jo etter de jeg finner attraktiv, og av en eller annen grunn er det ofte de "fine".

Hva f.... skal jeg gjøre da?

Skrevet

Jeg må bare skifte personlighet jeg da? Jeg orker ikke å gå etter de jeg mener er mindre pene, jeg går jo etter de jeg finner attraktiv, og av en eller annen grunn er det ofte de "fine".

Hva f.... skal jeg gjøre da?

Veta faen. Sliter med det samme..

Skrevet

Blir oppgitt ..

• Liker 1
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Veldig pene kvinner krever veldig kjekke menn. Er du ikke veldig kjekk så må du nok bare "ta til takke med" de mindre pene. 

Skrevet

Har du masse penger kan du være stygg og dra damer som gal.

Pene kvinner = krever mye penger.

Konklusjon = Fin en måte å skaffe penger, bli (u)lykkelig

Anonymous poster hash: 7e036...573
Skrevet

Du kan jo ikke kreve at de fineste damene vil ha deg da... Typisk menn, de stygge vil ha de peneste jente og de kjekkeste guttene vil ha de peneste jentene. Vel, er ikke nok pene jenter til alle, så hvem velger hun??

Anonymous poster hash: d6e95...0d4
  • Liker 7
Skrevet

Hvem er hun er det bonce?

Anonymous poster hash: 111c3...934
Skrevet

Du kan jo ikke kreve at de fineste damene vil ha deg da... Typisk menn, de stygge vil ha de peneste jente og de kjekkeste guttene vil ha de peneste jentene. Vel, er ikke nok pene jenter til alle, så hvem velger hun??   Anonymous poster hash: d6e95...0d4

definer trekk en pen dame har

Anonymous poster hash: e1b06...e3c

Skrevet

dere vet hvem bonce er da. kler sminke og kler seg stilig med høye hæler. hallo følger dere ikke med på media? ho lager musikk. 

Skrevet

Jeg vet ikke hvem Bonce er. Mulig jeg begynner å bli gammel.

Skrevet

hallo bonce er kodenavn for beyonce knowles carter aka singer songwriter producer destinys child stikkord. full kontroll over en milliard dollars. bonce er sykt pen sykt sjenert og kler sminke ekstremt godt. bonce er best. men litt streng? vet ikke jeg ass. bare dropper litt info.

Skrevet

Du må hvertfall ikke være SÅ på jakt at du blir så skuffa at du må inn på et kvinneforum etterpå å klage. Damene lukter nok desperasjonen din. Vær litt mere laidback og fremstill deg og vennene dine som at dere er i deres "ess" og ikke på jakt etter noe. Da vil de du/dere faktisk jakter på føle seg mer spesielle og kanskje bite på agnet.

Anonymous poster hash: 58f83...ad3
  • Liker 1
Skrevet

De fleste damer er skeptiske til menn da de fleste har vært offer for en løgner. Så pga dette holder vi igjen for å se om fyren virker ærlig eller bare er ute etter en ONS.

Anonymous poster hash: a8001...a94

• Liker 2
Skrevet

Du må begynne date de mindre pene og jobbe deg oppover! Slik må alle gjøre det til de får mer erfaring

Anonymous poster hash: 0a8e4...ee5
  • Liker 1
Skrevet

Det er en helt naturlig dynamikk i datingmarkedet - de peneste damene tar de kjekkeste, mest intelligente, suksessrike og selvsikre mennene. 

Og hvorfor skulle de ikke det? Les deg opp på Darwin.

Anonymous poster hash: 9ace1...4b1
Skrevet

Veldig pene kvinner krever veldig kjekke menn. Er du ikke veldig kjekk så må du nok bare "ta til takke med" de mindre pene.

Nehei! Jeg er "veldig pen", men gir alle som kommer bort til meg en sjanse. Du verken utelukkes eller tas inn i varmen basert på utseendet, det skjer basert på kroppsspråk,fremtoning og hva som kommer ut når du åpner munnen.

Anonymous poster hash: a92e6...0c1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...