Gjest Runforit Skrevet 21. januar 2016 #201 Del Skrevet 21. januar 2016 2 timer siden, PositivPessimist skrev: Jeg har ett barn. På 7 mnd. Likevel syns jeg ikke at tida strekker til. Han er også ofte våken tidlig. Men det har aldri falt meg inn å trene SÅ tidlig Jeg har jogga en del før. Vet ikke hva slags fart man bør holde for å kalle det løping Har fullført en 10-kilometer på ok tid. Så da bør det være overkommelig å trene seg til 20 km også tenker jeg. Haha, ja jeg er jo en smule ekstrem A menneske Har du løpt 10 km så klarer du enkelt det dobbelte. Det er psyken det går på akkurat som med da en jobbet seg opp mot mila. Så lenge du har en OK fart så du ikke brenner deg ut så er det faktisk forbløffende enkelt å løpe 2 mil. For min del så er det at jeg blir lei lenge før, men har løpt 2 mil en gang. Ellers så er vel det lengste jeg har giddet etter det 12-15 km. Så det kommer du til å klare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PositivPessimist Skrevet 21. januar 2016 #202 Del Skrevet 21. januar 2016 20 minutter siden, Runforit skrev: Haha, ja jeg er jo en smule ekstrem A menneske Har du løpt 10 km så klarer du enkelt det dobbelte. Det er psyken det går på akkurat som med da en jobbet seg opp mot mila. Så lenge du har en OK fart så du ikke brenner deg ut så er det faktisk forbløffende enkelt å løpe 2 mil. For min del så er det at jeg blir lei lenge før, men har løpt 2 mil en gang. Ellers så er vel det lengste jeg har giddet etter det 12-15 km. Så det kommer du til å klare Jeg blir jo lei jeg også. Men ikke så lei om jeg løper ute, da har jeg noe å se på underveis. Jeg var fullstendig kjørt etter 10 km. Men da gira jeg faktisk opp på siste kilometeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 21. januar 2016 #203 Del Skrevet 21. januar 2016 17 minutter siden, PositivPessimist skrev: Jeg blir jo lei jeg også. Men ikke så lei om jeg løper ute, da har jeg noe å se på underveis. Jeg var fullstendig kjørt etter 10 km. Men da gira jeg faktisk opp på siste kilometeren.. Nettopp Det er der du må holde igjen og finne en jevn fin og rolig rytme. Da kan du løpe i evigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 22. januar 2016 #204 Del Skrevet 22. januar 2016 Hallo fredag og helg Så mini sovnet som en stein klokka 18.30 i går, men klokka 01.00 var han LYS våken Endte med å ta en joggetur for jeg fikk jo uansett ikke sove og jeg var jo uthvilt etter en rolig dag uten jogging og plutselig hadde jeg løpt en mil gitt. Premien var at vi sov til 09.30 i dag da. Er skikkelig grått og trist ute, så tenkte å ta en kort trilletur og så sette oss på café og bare kose oss Håper dere får en fin start på helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 23. januar 2016 #205 Del Skrevet 23. januar 2016 Hei til lørdag Dagen i går ble ikke helt som planlagt. Både jeg og mannen fikk akutt omgangssyke i går og ble kjempedårlig med hodepine og var utrolig slapp. Da jeg våknet i dag så var jeg bedre, men var sliten etter null næring pga oppkast og diaré så joggingen utgikk i dag Men jeg fikk sovet litt ekstra og følte meg veldig mye bedre i 12 tiden så da tok jeg en trilletur med mini og vi koste oss lenge på café Appetitten er fremdeles ikke helt på topp, men er i det minste i god form, så blir en rolig og avslappende kveld med mannen og mini. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 24. januar 2016 #206 Del Skrevet 24. januar 2016 (endret) God søndag Det ble en rolig lørdag i går kveld, men appetitten uteble. Heldigvis sov mini godt i natt så jeg fikk sovet ut. Følte meg i fin form da jeg våknet og jogget en rolig 6 km, men appetitten uteblir foreløpig. Satser på at den kommer tilbake. Dagens formbilde(ser litt skral ut, men har ikke spist noe særlig på 2 døgn) Endret 24. januar 2016 av Runforit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 24. januar 2016 #207 Del Skrevet 24. januar 2016 Åh neei! Omgangssyke er noe av det verste i hele verden! Stakkars dere! Godt å høre at formen er bedre nå i alle fall, og håper appetitten kommer tilbake i løpet av dagen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 25. januar 2016 #208 Del Skrevet 25. januar 2016 23 timer siden, Beccy87 skrev: Åh neei! Omgangssyke er noe av det verste i hele verden! Stakkars dere! Godt å høre at formen er bedre nå i alle fall, og håper appetitten kommer tilbake i løpet av dagen også. Heldigvis gikk det fort over, men uggenheten og dårlig matlyst satt igjen. Det kom seg litt på kvelden i går, men orket ikke så mye så ble litt frukt, drops og popcorn Men i dag følte jeg meg mye bedre. Mannen overtok mini i natt når han var litt urolig slik at jeg nesten fikk en hel natt med sammenhengende søvn og det kjente jeg da jeg våknet og løp. Hadde masse overskudd og energi Ha en fin mandag og en knall start på uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 26. januar 2016 #209 Del Skrevet 26. januar 2016 God morgen til tirsdag Her er dagen godt i gang og vi skal snart ut på lang trilletur med en venninne og hennes baby I dag hadde jeg en effektiv løpeøkt med toppfart på 15 km/t. Ble god og varm I går ble det en slapp innemandag, men det var bare deilig da resten av uken er ganske fullbooket med forskjellige ting som 6 mnd kontroll, barseltreff og venninnetreff. Håper dere får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 27. januar 2016 #210 Del Skrevet 27. januar 2016 God morgen Vi var ikke hjemme før over 16.00 i går så det ble en god trilletur og så hadde vi en lang cafépause med kaffe og pjatt. Var veldig koselig Mini er fremdeles litt urolig ved leggetid, men heldigvis så vinner alltid vippestolen og i går sluknet han som et lys klokka 19.30. Vi svitsjet han over i sengen og så ville han ha litt kos klokka 22.00 og da sluknet like godt jeg også. Utenom litt kosepupp i natt så sov han hele natta(ikke ET eneste bleieskift(!!!)) så da han våknet 05.30 i dag så var jeg helt uthvilt da jeg endelig fikk en hel natt med sammenhengende søvn Nå er vi allerede ferdig med både løpeøkt og stell så mini er på sin første dupp for dagen. Vi skal straks ut da vi har en tidlig avtale i dag. Ha en fin lillelørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 27. januar 2016 #211 Del Skrevet 27. januar 2016 Så deilig natt! Hvor mye (ofte og lenge) sover Mini på dagtid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 27. januar 2016 #212 Del Skrevet 27. januar 2016 6 timer siden, Beccy87 skrev: Så deilig natt! Hvor mye (ofte og lenge) sover Mini på dagtid? Han sover ca. 1 time etter vi har stått opp. Ca klokka 08.00 (våken i ca. 80 min). Så er han våken i ca. 1 1/2 time så sover han nesten 2 timer. Så triller vi og da sover han 2 dupper på 45 min. Så sover han en til to dupper på 30-45 min før han legges mellom 19-20. Så sover godt på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 28. januar 2016 #213 Del Skrevet 28. januar 2016 Hei torsdag Mini er inne i "vil bare sove i vippestolen og med mamma" Så han ble bare liggende med oss på stuen i vippestolen til jeg la meg. Han våknet heller ikke i natt til bleieskift...dette er helt nytt for oss. Vanligvis må jeg bytte MINST 2 bleier for han blir så sykt urolig med våt bleie. Håper det fortsetter for det betyr mer sammenhengende søvn på meg Dagen i dag startet 05.15 med jogging, grøt og første dupp og nå sitter jeg og nyter en kaffekopp før vi litt senere skal på 6 mnd kontroll. Etterpå skal hele familien til byen på trilletur og kjøpe litt bøker og kose oss på café Og ja! I går rullet mini fra rygg til mage Og begge tennene nede har kommet ut så nå slever og klør han mindre....inntil videre Ha en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 29. januar 2016 #214 Del Skrevet 29. januar 2016 Hepp fredag og helg Jeg startet helgen med treningsfri jeg. Det ble en ekstremt lang dag i går og vi var ikke hjemme før nærmere 18.00 så ble mye tråkking, men veldig koselig. På veien hjem måtte jeg plukke med meg Grandiosa UTEN paprika! Måtte prøve den ut da jeg så reklameplakaten og for en nostalgi det var å spise Grandis igjen Kan ikke huske sist jeg spiste det, men det var en favoritt i barndommen Og som da jeg gikk på barneskolen så var det akkurat passelig med én Grandis alene Mini sovnet 20.00 i går og da han våknet 04.30 så tok pappa over sånn at jeg fikk sovet sammenhengende fra 22.00-07.00!!!!! Kjente at kropp og hode trengte hvile. DET er en stund siden. La ikke engang merke til at mini ble lagt inntil meg etter 45 min med pappa. Så vi snorket godt begge to og våknet god og uthvilt med et smil om munnen Planen i dag er trilletur og barseltreff så bare kos på agendaen denne fredagen Håper dere får en herlig start på helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 30. januar 2016 #215 Del Skrevet 30. januar 2016 Hepp lørdag Her har dagen flydd avgårde! Startet 05.30 med jogging og vanlige morgenrutiner og klokka 10.45 var vi ute av døren og har trillet og kost oss frem til nå (15.00) Nå skal jeg straks finne frem middagsmat til mini. Dampkokeren var helt rå og mini fikk deilig mos av potet, gulerot og brokkoli i går og det gikk nedpå Fryste ned 3 skåler så er jo veldig enkelt og greit. Ellers handlet jeg inn grovt brød og leverpostei som også mini skal få smake på senere. Morro med mat gitt Resten av dagen skal vi bare ta det rolig og kose oss. Ha en flott lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 30. januar 2016 #216 Del Skrevet 30. januar 2016 Her går det jo fremover i kjempe fart! Rulling og tenner og mat på gang, så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 31. januar 2016 #217 Del Skrevet 31. januar 2016 God søndag i stuen I dag ble det hviledag nr 2 denne uka. Tydeligvis trengte kroppen litt ekstra ro for jeg kjente at jeg mye heller ville ligge å dra meg litt med mini og heller starte dagen med en lang, varm dusj og en rykende fersk kopp kaffe Men formen er fin og jeg er sugen på å bevege meg så i dag er planen en trilletur på ca 8 km i sol og frisk luft Ha en herlig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 1. februar 2016 #218 Del Skrevet 1. februar 2016 God morgen Mini er så sta om dagen! Han SKAL være våken til 20.30 og han SKAL være sammen med oss og vippes Heldigvis blir han ikke overtrøtt og er blid som en lerke til han svimer av Og i dag våknet han 04.15 Jeg ga opp å prøve å gjøre han trøtt så jeg tok en joggetur som roet han kraftig ned og innen jeg var ferdig å dusje så ble han steintrøtt og nå sover han som en liten søvnterrorist...ehhh; engel!!! Spørs om ikke mor også skal prøve å få seg en ekstra lur Ha en fortryllende mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 2. februar 2016 #219 Del Skrevet 2. februar 2016 Halleluja! Mini sovnet 19.00 i går og med kun ett bleieskift så sov han til 05.45 i dag Nå tar han en god morgendupp og jeg slapper av etter 6 km joggetur, en solid frokost og en stor kopp kaffe Har til og med laget en stor porsjon med brokkoli og gulrotmos med kokosmelk. Burde holde til flere middager. Digger den nye dampkokeren! Vi var ute på en liten trilletur i går og jeg visste at det skulle bli litt nedbør, men vi snødde jo nesten ned Da var det ekstra godt å komme hjem og inn i en lun leilighet og bare kose resten av dagen. Ha en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 3. februar 2016 #220 Del Skrevet 3. februar 2016 Halloen til onsdag og lillelørdag I går hadde jeg en utrolig lat og daff dag. Det ble med joggingen, men resten av dagen så ble det bare avslapning med mini. Jeg fikk lagt meg klokka 21.00 og vi sov helt til 05. 45 i dag å vi er begge fresht og uthvilt og klar for å gripe dagen. Så vi skal snart ut og trille en lang tur i sola. Har også bestilt Park a Kid grind som skal hentes i dag. Er nok ikke lenge til mini må bures inne mens jeg løper Uansett er den utrolig grei da den vokser med baby og også kan brukes til å begrense hvor baby kan bevege seg i forhold til dører og andre åpninger. Håper dere får en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå