Gjest Runforit Skrevet 11. januar 2016 #181 Del Skrevet 11. januar 2016 22 timer siden, BlendaSensitive skrev: Så sjukt impontert over springingen din. Kan du sende litt energi til oss andre?? Nåja, vet jo du har jobbet deg opp mot dette, og ikke noe som har kommet gratis. Kan alltids sende noen gode treningsvibber ut I går var det rene snøstormen jo! Så vi hadde en koselig innedag med film, popcorn og kos. I dag har jeg ikke noen planer, men har fått unnagjort en 8 km joggetur og så tenkte jeg å rydde litt i babyklær og mine klær og selge unna litt online. Håper dere får en fin start på uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 12. januar 2016 #182 Del Skrevet 12. januar 2016 Hei tirsdag! Å så digg å få ryddet skapene og sortert. Nå har jeg bare "litt" mer i kjelleren, bla 3(!) esker med vesker som jeg må få sortert. I dag startet dagen klokken 06.00 med 6 km joggetur. Mini er blid og fornøyd og vi skal straks ut å trille. Blir vel med i dag og i morgen så blir det sinnsykt kaldt og noen innedager på oss Ha en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 12. januar 2016 #183 Del Skrevet 12. januar 2016 Deilig å få ryddet unna litt, det står på min plan også når kulda setter inn for fullt igjen. Tror ikke vi blir å selge unna noe ennå, planen er jo at Larven skal bli storebror etterhvert så da er det jo greit å ha både bittesmå klær til den nye babyen og kjempestore klær til meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 13. januar 2016 #184 Del Skrevet 13. januar 2016 21 timer siden, Beccy87 skrev: Deilig å få ryddet unna litt, det står på min plan også når kulda setter inn for fullt igjen. Tror ikke vi blir å selge unna noe ennå, planen er jo at Larven skal bli storebror etterhvert så da er det jo greit å ha både bittesmå klær til den nye babyen og kjempestore klær til meg.. Joda, men jeg hadde tatt LITT av og vi arvet en del greier også Har tatt til side en startpakke til meg selv for nå vet jeg hva jeg trenger samt at alt jeg har kjøpt av gode kvalitetsklær i ull nå i senere tid skal tas vare på. Alt det andre rælet som jeg vet jeg aldri kommer til å bruke er greit å kvitte seg med Vi var og trillet i noen timer i går og mini synes det er deilig å være ute igjen. Er så kjedelig når det blir så kaldt og surt at vi blir stengt inne....som de neste dagene... Men pent og yr er veldig uenig da. Fra -12 til -21 er litt vel sprikende værmelding Satser på at begge bommer og at det blir under -10. Mini sov til 06.00 i dag så nå er både jogging, grøt, dupp og støvtørking unnagjort. Skal straks ta på meg trynet og så blir det litt trillings. Ha en flott lillelørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 14. januar 2016 #185 Del Skrevet 14. januar 2016 Hei til iskald torsdag Heldigvis ble det ikke så ille som først antatt. Viser -8 og det er før solen har stått opp, så kanskje vi kan våge oss ut senere allikevel? Vi fikk iallefall en god trilletur i går og mini sov og storkoste seg som vanlig. Da vi kom hjem var han perleblid, men var litt urolig i 16.00 tiden. Det var det vanlige tegnet på at en solid bæsj er på vei Plutselig ble han helt stille(konsentrert mens han presser) og så hyper Klokka 17.30 fikk han et varmt bad. Fra å være skeptisk og litt sånn: meh, bading er ikke noe særlig, så er han nå en skikkelig badenymfe. Elsker å plaske og bare ligge å flyte i vannet. Så de siste ukene har vi økt på med bading på kveldene. Etter badet er det nakentid med bare bleie i koseteppet noe han digger. Ler og koser seg. Klokka 18.30 er det grøt og ca. 19.00-19.30 er han stuptrøtt og sovner som en stein. Ser ut som om spranget er over for denne gangen for han har fått tilbake en god søvnrytme og har sovet til 06.00 oftere og oftere Jeg har allerede løpt mine 6 km og nå sitter jeg mør og god i morgenkåpe med tekoppen mens mini sover søtt ved siden av meg. Ha en herlig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 15. januar 2016 #186 Del Skrevet 15. januar 2016 Hepp fredag og helg Det ble en god trilletur i går da temperaturen heldigvis steg til -5. Først spaserte vi til en café der mini storkoste seg med å ligge i egen stol og bare var en ultimat baby med føttene i været og bare bable og smile, så møtte vi en venninne og hennes baby og trillet en tur i sola. Da vi kom hjem ble det som vanlig kosestund med pappa, bad, grøt og klokka 18.30 var mini i koma Og så fikk han sin første tann i går Han gliste stort da jeg fant den og digget å pusse den ene tannen mens jeg sang "Puss, puss så får du en suss" Dagen i dag startet som vanlig med en mini som lagde prompelyder med munnen, 6 km joggetur, mini som crunchet og speilet seg, grøt og dupp. Jeg følger med på gradestokken for mini blir litt rabiat uten trilleturen sin. Det ser ut som om den har steget til -8 nå så da er vi innafor Nå må han bare våkne fra duppen sin så skal jeg få kledd på han så får vi begge en god dose med frisk luft og handlet inn for helgen. Ha en herlig dag og start på helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 15. januar 2016 #187 Del Skrevet 15. januar 2016 Så gøy med den første tannen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 16. januar 2016 #188 Del Skrevet 16. januar 2016 God morgen til lørdag Vi kom oss ut akkurat i tide i går for mini begynte å føle sterkt behov for å hyle som en kvinne i havsnød og sprelle som en gærning Ikke ideelt for pappa som har hatt nattevakt Så vi fikk trillet en god tur til byen og så hooket vi opp med en venninne som tok en sen ekstra lunsj mer oss hvor mini ble angrepet av en gammel dame som bare "måtte" ta på han. Mini ble født taus og så begynte han å grine av denne fremmede rare damen som klådde på han ut av det blå uten å spørre....jada. Folkeskikk much? Vi var hjemme i 15 tiden der pappa koste seg med mini mens jeg fikk i meg mat og fikk slappet av litt før vi koste oss med litt TV og mini fikk ligget litt på magen. Han begynner å bli sterk nå og løfter opp overkroppen med hendene sine Mannen gikk på trening før han skulle på jobb tidlig, så jeg badet, grøtet og la mini og da mannen dro på jobb så fikk jeg sett en skrekkfilm som så vanlig ikke klarte å verken skvette eller gi meg gåsehud. Ventet fremdeles på "The One" Vi startet dagen klokka 06,00 og både jogging, frokostgrøt og dupp(pågår) er unnagjort. Ser at det blir grei temperatur også så da får vi luftet oss i dag også Ha en superduper herlig lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 17. januar 2016 #189 Del Skrevet 17. januar 2016 God søndagskveld Her startet søndagen som vanlig før sola sto opp og vi trente, spiste, sov og fulgte med på gradestokken. Heldigvis ble det mildt nok for en trilletur i dag også. Mini uler jo som en sirene om dagen Vi tok ikke lange turen, men fikk trillet i underkant av en time i sola og så satt vi lenge på café og peoplewatchet. Resten av dagen ble det bare lek og kos før kveldsbadet og legging av mini. Mannen dro på julebord klokka 20.00 så jeg har omsider litt alenetid og prøver meg på enda en skrekkfilm...som foreløpig ikke har klart skremme meg. Bombe! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. januar 2016 #190 Del Skrevet 17. januar 2016 Kan jeg få komme inn i dagboken igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 17. januar 2016 #191 Del Skrevet 17. januar 2016 2 minutter siden, The Kitten skrev: Kan jeg få komme inn i dagboken igjen? Selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. januar 2016 #192 Del Skrevet 17. januar 2016 Det høres ut som du koser deg med mini, og det er kjempekjekt å høre. En venninne av meg blir mor i disse dager, så det er jo veldig kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 17. januar 2016 #193 Del Skrevet 17. januar 2016 1 minutt siden, The Kitten skrev: Det høres ut som du koser deg med mini, og det er kjempekjekt å høre. En venninne av meg blir mor i disse dager, så det er jo veldig kjekt. Ja, han er virkelig mitt livs store kjærlighet Så morro at du blir "tante" snart! Hvordan går det med deg om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. januar 2016 #194 Del Skrevet 17. januar 2016 Det går veldig bra med meg. Jeg fikk ny jobb i høst (i skobutikk, så ikke superspennende, men kjekt uansett). Jeg fikk også en ny venn, så nå får jeg besøk m noen uker. Det gleder jeg meg masse til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 18. januar 2016 #195 Del Skrevet 18. januar 2016 9 timer siden, The Kitten skrev: Det går veldig bra med meg. Jeg fikk ny jobb i høst (i skobutikk, så ikke superspennende, men kjekt uansett). Jeg fikk også en ny venn, så nå får jeg besøk m noen uker. Det gleder jeg meg masse til. Gratulerer med ny jobb Håper du trives. Sko er jo en kjekk ting å få personalrabatt på(for vi damen mangler jo sko) Og nye venner er jo alltid velkommen. Koselig med besøk og pysjparty Ellers har vi som alltid startet dagen før hanen galte og er nå på dupp 1 for i dag Følger med på gradestokken om vi får luftet oss litt senere. Og mannen klarte å knekke en tann i natt da han kom hjem og spiste på Tyrkisk Pepper drops! Tror dere ikke han fortsatte å spise på dem etterpå Jeg tok dem og pælmet dem i søpla og i dag må jeg ringe tannlegen....han har jo ikke vært hos tannlegen på mange herrens år så dette blir jo superspennende Håper dere får en flott start på uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 19. januar 2016 #196 Del Skrevet 19. januar 2016 Hepp tirsdag Dagen i dag startet som vanlig, men klokka 10.00 så duppet vi begge til 11.30 Veldig deilig! Da vi våknet gikk vi ut på tur og var ute helt til 15.00. Nå er mini badet, grøtet og sover søtt Jeg og mannen slapper nå av med filmen Legend. Deilig med litt voksentidi fred og ro. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 21. januar 2016 #197 Del Skrevet 21. januar 2016 God morgen og god torsdag Dagen i går fløy avgårde med de vanlige morgenrutinene før vi måtte i møte med banken og vi begge tok turen til tannlegen. Jeg hadde null hull Mens mannen hadde hull i den knekte tannen og møtte fylle på en gammel fylling. Ikke verst med tanke på at han ikke hadde vært hos tannlegen på 14(!) år Trodde det skulle være mer rusk og at vi ville få en skyhøy regning. Den ble dyr nok da; tannlege burde være egenandel på lik linje som med fastlegen synes jeg I mellom bank, café og tannlege så røk over 4 timer og vi var alle god og sliten da vi kom hjem. Da jeg våknet i dag så skrek kroppen etter hvile. Mistenker at jeg ville flydd av mølla i dag om jeg hadde prøvd meg. Og når jeg tenker meg om så var vel siste hviledag på julaften så har ikke dårlig samvittighet. Tenkte uansett at en lang deilig trilletur i sola er tingen i dag Ha en herlig dag dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PositivPessimist Skrevet 21. januar 2016 #198 Del Skrevet 21. januar 2016 Hei på en torsdag! Titter innom her jeg. Må si jeg er imponert over at du klarer å opprettholde samme treningsnivå som før bebisen. Da tenker jeg mest på å få tid til alt. Jeg må stort sett legge treningen til ettermiddag/kveld om jeg skal få det til. Med unntak av trilleturer da. Blir jo noen kilometer stort sett hver dag. (Har en konkurranse med meg selv på endomondo 😛) De lurene minsten har i løpet av dagen. Ja.. Da syns jeg det er fantastisk å få drukket en kopp kaffe før den blir kald, spise uforstyrret og bare roe ned I bakhodet har jeg dog et hårete mål om å klare en halvmaraton til høsten. Da er det snakk om å komme seg gjennom, ikke nødvendigvis på knallbra tid. Minsten er 7 mnd, og jeg er egentlig i like god form, om ikke ørlitt bedre, enn før han. Likevel er det vanskelig å få inn løpetrening. Det er ikke føre til det ute, og når jeg drar på treningssenter er det for å trene andre ting enn mølle. Jaja.. Luksusproblem kanskje. Uansett.. ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 21. januar 2016 #199 Del Skrevet 21. januar 2016 6 timer siden, PositivPessimist skrev: Hei på en torsdag! Titter innom her jeg. Må si jeg er imponert over at du klarer å opprettholde samme treningsnivå som før bebisen. Da tenker jeg mest på å få tid til alt. Jeg må stort sett legge treningen til ettermiddag/kveld om jeg skal få det til. Med unntak av trilleturer da. Blir jo noen kilometer stort sett hver dag. (Har en konkurranse med meg selv på endomondo 😛) De lurene minsten har i løpet av dagen. Ja.. Da syns jeg det er fantastisk å få drukket en kopp kaffe før den blir kald, spise uforstyrret og bare roe ned I bakhodet har jeg dog et hårete mål om å klare en halvmaraton til høsten. Da er det snakk om å komme seg gjennom, ikke nødvendigvis på knallbra tid. Minsten er 7 mnd, og jeg er egentlig i like god form, om ikke ørlitt bedre, enn før han. Likevel er det vanskelig å få inn løpetrening. Det er ikke føre til det ute, og når jeg drar på treningssenter er det for å trene andre ting enn mølle. Jaja.. Luksusproblem kanskje. Uansett.. ha en fin dag Hvor mange barn har du? Siden jeg bare har én og han uansett våkner før fuglene fiser så hopper jeg bare på mølla og får løpingen unnagjort Digg å ha egen mølle hjemme. Har du løpt mye før siden du tenker på halvmaraton? Synes heller ikke tiden er noe å tenke på. Bare det å fullføre er en fantastisk prestasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PositivPessimist Skrevet 21. januar 2016 #200 Del Skrevet 21. januar 2016 30 minutter siden, Runforit skrev: Hvor mange barn har du? Siden jeg bare har én og han uansett våkner før fuglene fiser så hopper jeg bare på mølla og får løpingen unnagjort Digg å ha egen mølle hjemme. Har du løpt mye før siden du tenker på halvmaraton? Synes heller ikke tiden er noe å tenke på. Bare det å fullføre er en fantastisk prestasjon Jeg har ett barn. På 7 mnd. Likevel syns jeg ikke at tida strekker til. Han er også ofte våken tidlig. Men det har aldri falt meg inn å trene SÅ tidlig Jeg har jogga en del før. Vet ikke hva slags fart man bør holde for å kalle det løping Har fullført en 10-kilometer på ok tid. Så da bør det være overkommelig å trene seg til 20 km også tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå