Gå til innhold

Plastikkirurgi i Sør-Korea

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaring med plastikkirurgi i Sør-Korea? Reiste du alene eller sammen med noen? Er det noe man må være obs på? Ble du fornøyd med resultatet?

Anonymous poster hash: 50df8...cba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spar noen ekstra måneder, og gjør det hjemme. Hva har du tenkt å gjøre hvis det oppstår noen komplikasjoner etterpå? Betale på nytt i Norge for å få det fikset?

Anonymous poster hash: b23a6...c9f

Skrevet

Husk at du har NULL rettigheter som pasient i et annet land. Oppstår det komplikasjoner kan det i verste fall drepe deg, eller gi deg varige skader. Pluss det blir veldig dyrt å få det rettet opp om noe ikke blir som det skal. Spar litt lenger og gjør det i Norge med fulle rettigheter og trygghet

Anonymous poster hash: 48a9b...605
Skrevet

De over mener det blir svært dyrt å få rettet opp i Norge, om noe går feil. Jeg vil stille et større spørsmål ved om noen i Norge tørr å ta inn en pasient operert i et annet land for å prøve å rette opp om noe går feil.

Husk dubkan få med deg hjem bakterier ingen vil ha i hus, multiresistente bakterier er det værste du kan få.

Anonymous poster hash: 3b6c1...422

Skrevet

Jeg skal selv ta bukplastikk og kunne aldri i livet tenke meg tanken på å gjøre et slikt inngrep i utlandet. Nå vet ikke jeg hvilken plastisk kirurgi du skal ha, men med en så stort inngrep som bukplastikk er, må jeg til oppfølgning først 4 dager etter operasjon, deretter 7 dager etter operasjon og 6 uker etter operasjon. Siden 6 mnd. etter operasjon.

Jeg vet ikke hvor god engelskkunnskaper de har i Sør-Korea, men for meg ville det ha vært et mareritt om de ikke hadde forstått meg eller motsatt.

Jeg støtter de over - spar opp litt ekstra med penger og ikke utsett deg for unødige komplikasjoner.

Skrevet

De over mener det blir svært dyrt å få rettet opp i Norge, om noe går feil. Jeg vil stille et større spørsmål ved om noen i Norge tørr å ta inn en pasient operert i et annet land for å prøve å rette opp om noe går feil.

Husk dubkan få med deg hjem bakterier ingen vil ha i hus, multiresistente bakterier er det værste du kan få.

Anonymous poster hash: 3b6c1...422

Du har nok ikke rettigheter fra det offentlige, men private sykehus vil nok ta det, men det kan jo koste mer en operasjonen. Forsikringen vil nok heller ikke dekke stort når man utsetter seg for den risikoen.

Anonymous poster hash: b23a6...c9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...