AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #1 Skrevet 12. september 2015 Hei dere Jeg er forkjølt for tiden - har vært syk i omtrent en uke, og har fått en stygg hoste som har vart i tre dager. Uansett - Dette høres sikkert dumt ut, men én host varer så lenge.. Når man hoster så er det jo gjerne flere hoster korte på rad, men hver gang jeg hoster så er det så lange hoster, altså at en varer til jeg ikke har pust igjen. Vet ikke om dette er normalt? Jeg er syk en til to ganger i året og det pleier vanligvis å ende med stygg hoste, men har aldri opplevd dette før :S Dårlig forklart og dumt spurt, men på forhånd takk for svar!Anonymous poster hash: 7b282...f7a
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #2 Skrevet 12. september 2015 Tørrhoste? Anonymous poster hash: 76405...2a9
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #3 Skrevet 12. september 2015 Tørrhoste?Anonymous poster hash: 76405...2a9 Er nok ikke tørrhoste, er veldig "slimete" hoste Anonymous poster hash: aac0e...95a
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 Kikhoste? Anonymous poster hash: 22f78...131
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå