Rosenrød Skrevet 12. september 2015 #1 Skrevet 12. september 2015 Hva skal dere gjøre? Har egentlig lyst til å spare på det, gjerne datteren min vil bruke den en gang...? Samtidig er det jo snakk om litt penger, dersom jeg får solgt den. Noen som vet hvor lett/vanskelig det er å selge kjoler på Finn? Min hadde en nypris på 16000,- Hvilken pris mener dere jeg kan sette som et utgangspunkt?
Gjest Nori Skrevet 12. september 2015 #2 Skrevet 12. september 2015 Beholder den. Den ble sydd til meg og var heller ikke voldsomt dyr. Den er også kort og tar ikke større plass enn en vanlig kjole. Har ikke peiling på prisnivået i bruktmarkedet.
maurkvinne Skrevet 12. september 2015 #3 Skrevet 12. september 2015 Hvis du tar et søk på finn.no så ligger det til en hver til mellom 3-4000 kjoler til salgs, de fleste av disse er brukt. Tror det er vanskelig å få igjen noe særlig mer enn en brøkdel av innkjøpsprisen, så derfor skal jeg beholde min. Den kosta 14000 ny + tilpasning og annet utstyr/tilbehør, og jeg vil anta at jeg kanskje får igjen rundt 3000, da lar jeg den henge i walk in closet vår...
solitary shell Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 Kjolen min har vel en nypris på rundt 19.000. Jeg har valgt å beholde den. Hvis jeg hadde solgt den hadde jeg vel kanskje fått maks 5.000 for den. Jeg synes den er verdt så mye mer enn det, derfor vil jeg heller beholde den selv. En nypris på 16.000 gjør at du kanskje får solgt den til 3-4.000, tror jeg. Du må nesten vurdere selv hvor mye den er verdt for deg og om hva som er viktigst, det er jo veldig varierende 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #5 Skrevet 13. september 2015 gi til flyktningene, eller selg den å gi pengene til flyktningene. Anonymous poster hash: 328fc...306 4
melatonin Skrevet 13. september 2015 #6 Skrevet 13. september 2015 Jeg har ikke hjerte til å selge den. Har sagt jeg vil ha 10 års jubileum når den tid kommer og vært gøy om den fortsatt passet 😊
Rosenrød Skrevet 13. september 2015 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2015 Jeg tror nok det blir til at jeg beholder den, det føles liksom mest riktig!
Oppgitt78 Skrevet 14. september 2015 #8 Skrevet 14. september 2015 En brudekjole må jo være noe av det mest versatile en kan ha i hus? Etter å ha sett alle bruksområdene, så vil det være totalt høl i hue å selge den.. http://myexwifesweddingdress.com/the-list/
Sirah Skrevet 14. september 2015 #9 Skrevet 14. september 2015 Jeg ser stadig brudekjoler til salgs for "ingen penger" på finn.no og lignende sider. Tror det er veldig vanskelig å få solgt til en god pris dessverre.... Ei venninne kjøpte en utrolig fin kjole for 16,000kr om jeg ikke husker helt feil. Hun fikk etter flere år 2000kr for den på finn......
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #10 Skrevet 14. september 2015 Selge, helt klart. Hva i alle dager skal jeg med den? Jeg har ikke tenkt å gifte meg flere ganger. Og en fremtidig datter vil vel gjerne velge sin egen kjole.. Jeg ville ihvertfall ikke giftet meg i min mors gamle kjole fra det glade syttitallet. Ikke min stil i det hele tatt. Jeg er ikke fan av å fylle opp skap og boder med ting som aldri blir brukt igjen. Anonymous poster hash: 1ff94...91d
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #11 Skrevet 14. september 2015 Jeg kjøpte min brukt for 5000 kr og presterte å slå døra på taxien over den da vi skulle hjem om kvelde, så nå henger den i kjelleren her. Jeg hadde planer om å bruke stoffet til å sy dåpskjole, men da jeg ble gravid var det så mye annet som foregikk i livet vårt at den planen fløy ut vinduet. Kanskje det blir et annet syprosjekt av den senere en gang? Lurer litt på å ta stoffet av korsettet og sy en aftenkjole av stoffet, sammen med stoff i en annen farge. Marineblått f.eks.. Anonymous poster hash: 21859...b12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå