Gå til innhold

Jeg er en belastning for samfunnet!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hater meg selv så inderlig. Jeg er et ubrukelig menneske. Jeg ble mobbet i alle skoleårene mine, og klarte ikke å få en utdannelse. Jeg har ikke hatt en jobb på flere år, såklart er det noe galt med meg, fordi det er ikke normalt at det skal gå lang tid før en får en stilling. Men ingen vil ansette en med så lite på papiret, og de få intervjuene jeg får kommet på funker ikke. Så dermed må det være noe med galt med meg. Stygg er jeg også. Har også dessverre noen inkasso saker, pga alt for lite penger uten jobb og regninger som ble for mye. Pga dette sitter jeg i den stygge lille leiligheten min uten tv og internett, fordi jeg ikke får noe abonnement. Det er jo sånn det er..

Jeg er en taper, og en belasting for samfunnet og skattebetalerne, og det vil jeg ikke være lenger!

Jeg er flau over meg selv, fordi det eneste jeg har fått ut av livet er dritt. Akkurat det alle sa til meg alle de årene jeg var barn!

De hadde rett..

Anonymous poster hash: c9f9c...bd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare slapp av du, vi andre er ikke alltid så produktive medlemmer av samfunnet vi heller. 

Skrevet

Dette vil gå seg til, men det kan ta tid.

Hvis du gjør en innsats, så vil det løses lettere/raskere

• Liker 1
Skrevet

TS, vær så glad, så ettertrykkelig glad, for at du lever i Norge. Vårt land er det eneste stedet der den virkelige amerikanske drømmen lever. Du kan dra deg opp etter ørene og fikse livet ditt. Det lar seg gjøre. Du vil få både internett og kabel-Tv, ny leilighet og et fint liv dersom du orker å jobbe for det. Tenk at du faktisk har muligheten, men at de eneste begrensningene sitter i ditt eget hode? Det finnes mange, mange land der ute i verden der du ikke har nubbesjans til tross for hvor hardt du jobber. Tenk litt på det.

• Liker 3
Skrevet

Du er da vitterlig på internett nå.

Anonymous poster hash: dddc0...764
  • Liker 3
Skrevet

Takk for oppmuntrende ord, trengte det nå. Ikveld ble det mørkt for meg.

Jeg har en mobiltlf med kontankort som jeg kan kjøpe datapakker på. Så har litt internett, men må bruke det forsiktig.

Anonymous poster hash: c9f9c...bd7

Skrevet

Kom deg til et av fontenehusene NÅ!

Der blir du verdsatt og behandlet med respekt , de stiller ikke spørsmål:) Det var fontenehuset som reddet meg fra mørket i hjertet mitt!

Selv om jeg har en snill mann og 2 gode unger, så plager ting som har hendt i fortiden meg! Har flashbacks noen ggr

• Liker 1
Skrevet

Du skal ikke ha så alt for dårlig samvittighet for at du er en belastning for samfunnet. Det er ikke slik at du akkurat kan velge et annet samfunn, og om du ikke passer inn i dagens, så får du bare gjøre det beste du kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...