Gå til innhold

BH størrelser hos Change.. hjelp :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var hos Change idag og fikk målt meg av ren nyskjerrighet og endte opp på 65G . Jeg kjøpte en BH jeg var veldig fornøyd med, men problemet nå er at jeg gjerne vil ha flere bher som sitter riktig, men har rett og slett ikke råd til å betale 500++ hver gang jeg trenger en bh.

Dere andre som bruker 65G, hvilken størrelse bruker dere i vanlige butikker som h&m, cubus osv? :)

Anonymous poster hash: c88ac...b17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BH-størrelsen er jo omtrent den samme mellom ulike merker... Jeg må gjerne opp en cupstrl hos Change fordi de har ganske grunne cuper, men den variasjonen finner jeg i andre merker også.

Anonymous poster hash: 14ec2...dab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BH-størrelsen er jo omtrent den samme mellom ulike merker... Jeg må gjerne opp en cupstrl hos Change fordi de har ganske grunne cuper, men den variasjonen finner jeg i andre merker også.

Anonymous poster hash: 14ec2...dab

Ja, men det var ikke helt det jeg mente. h&m osv har jo ikke de samme størrelsene som Change og andre undertøysbutikker har. Jeg vil jo aldri kunne finne en 65G på h&m som passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det var ikke helt det jeg mente. h&m osv har jo ikke de samme størrelsene som Change og andre undertøysbutikker har. Jeg vil jo aldri kunne finne en 65G på h&m som passer.

65 g er vanskelig å finne andre plasser til en rimelig penge desverre. Jeg har samme str. Pleier å hamstre når de har salg ;) har også bestilt noen Freya bher fra figleaves og bravissimo, de har jeg bestilt i str som tilsvarer en norsk Chages sin 65 g og de har passet meg fint, ikke nødvendigvis mye billigere men bedre utvalg.

Anonymous poster hash: 5b211...7f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg spurte engang på change om akkurat dette. mener at hun sa at 70E er ca 60dobbeltD eller noe sånt på HM. du må bare prøve deg fram - nå vet du jo hvordan BHen skal sitte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner nok ikke bher på H&M som passer...for å komme opp i noe som tilsvarer en G cup må du opp ganske mye i omkrets, og da mister du jo støtten rundt... syns også det er kjipt å betale så mye for en bh men sånn er d uheldigvis å ha store pupper.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finner ikke BH-er hos billigbutikkene. Jeg kjøper heller på nett eller salg. 500 kr for en god BH er egnetlig ingeting om du tenker på det som forebygging for ryggproblemer.

Anonymous poster hash: 2c13e...11f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge chatte bruker jeg 65 E eller F. I alle andre butikker bruker jeg 70C eller 75B/C. 65 får jeg ikke på meg en gang. Er jo 72 cm rundt eller noe.

Anonymous poster hash: 3ce4d...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge chatte bruker jeg 65 E eller F. I alle andre butikker bruker jeg 70C eller 75B/C. 65 får jeg ikke på meg en gang. Er jo 72 cm rundt eller noe.

Anonymous poster hash: 3ce4d...9e0

hvis du er 72 rundt, så vipper du jo mellom str 70 og 75? 65 hørtes for lite ut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...