Gå til innhold

Er dette vanlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært svimmel idag, og to ganger har det svertnet for meg. Jeg har vondt i hodet og vil bare sove.

Det er andre gang jeg har mensen. Men jeg hadde ikke det sånn sist gang

Anonymous poster hash: f0161...1ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg har mensen blir jeg veldig dårlig. Har alltid vondt i hodet uken jeg har mensen, og blir veldig sliten. I tillegg sliter jeg også med at jeg er svimmel. Om jeg dusjer med for varmt vann, kan jeg plutselig bli så svimmel at jeg må sette meg ned for ikke å besvime - noe som har skjedd flere ganger. Har det som regel slik kun når jeg har mensen.

Derfor begynte jeg på p-piller, slik at jeg kunne hoppe over mensen til tider. Da slipper jeg ha det slik hver eneste måned. 

Du skriver at dette er andre gang du har mensen, så da har du vel fått mensen for første gang for ikke lenge siden? Da er det selvfølgelig uvant for deg og kroppen din, og det kan godt hende det blir bedre etterhvert. Det er jo slik at mensen kan være litt rar de første gangene :)

Anonymous poster hash: 3fcf3...218
Skrevet

Jeg har det slik ved hver menstruasjon. Begynte på p-piller etter 2 år. Etter å ha gått på dem i 6 mnd gikk jeg til gynekolog og ble anbefalt å hoppe over bortfallsblødningen så jeg kun har den 2-4 ganger i året. Snakk med legen din hva som er best for deg

Anonymous poster hash: 76b80...4cf
Skrevet

Jeg tror ikke jeg får lov til å bruke piller. Jeg har aldri hatt det så ille 😭

Skrevet

Jeg tror ikke jeg får lov til å bruke piller. Jeg har aldri hatt det så ille

Snakk med fastlegen din. H*n gjør en vurdering om hva som kan passe deg utfra familiehistorikk (blodpropp etc) og dine problemer

Anonymous poster hash: 76b80...4cf

Skrevet

Jeg får hodepine et par dager før menstruasjonen

Når jeg begynner å blø så blør jeg ganske kraftig de to første dagene. Da føles det ut som at jeg har migreneanfall. Svimmel, hodepine, kvalm osv

Skrevet

Jeg får hodepine et par dager før menstruasjonen

Når jeg begynner å blø så blør jeg ganske kraftig de to første dagene. Da føles det ut som at jeg har migreneanfall. Svimmel, hodepine, kvalm osv

Har det helt likt som deg.og jeg kan godt forstå at det er skummelt og smertefullt for en ung person. Hva med libress klubben ? Om det fins ennå da 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...