alisia4 Skrevet 20. september 2004 #21 Skrevet 20. september 2004 Å ha pupper er selvsagt et kvinnelig fenomen, og mangen opplever at jo mindre dess mindre feminin og atraktiv. Jeg er ikke helt enig forde de kommer annpå øyet som ser. Likevel mener jeg at det er viktig at man skal kunne føle seg vel med sin egen kropp, selv om jeg vil påstå at flesteparten ikke er det. Jeg bruker str. 80 C, men kunne tenke meg fastere pupper og litt større også uten at det skal se unaturlig ut.
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2004 #22 Skrevet 20. september 2004 Å være opphengt i pupper synes jeg er naturlig, spesielt om de er ujevne i størrelse. Og det er flere grunner til det. * pupper er gjerne det første tegn på at barne-jenta blir en kvinne. dette er en viktig del av utvikling mot å bli kvinne, så det er klart det holder en viss betydning for oss. * vi 'trenes' til å se på pupper, de florerer i dameblad så vel som herreblad, og hvem har vel ikke hørt en mann prise puppens skjønnhet? klart vi blir litt opphengt i våre egne pupper da! * i forhold til andre deler på kroppen, som en fot eller en arm, så endrer puppene seg stadig vekk. De blir større når vi legger på oss, kanskje ømme før mensen, de svulmer med melk etter svangerskapet, de strutter når vi er kalde og er gjerne myke når vi står opp. Med så mye forandringer så raskt på en liten del av kroppen er det naturlig at vi blir ekstra fascinert av dem. * mennesker trekkes mot mennesker med symmetri. dette er ubevisst, så det er litt vanskelig å be dem skjerpe seg. Men da skjønner man også litt hvorfor kvinner med ujevn puppestørrelse er opphengt i dette. * pupper med ujevn størrelse er ikke bare en estetisk bekymring, men en helsebekymring. Noen har ikke ujevne pupper fra starten av, men utvikler det etterhvert. Med tanke på brystkreft, er det rart de bruker tid på å kikke seg i speilet? Pupper er en viktig del av det å være kvinne. Det er greit å bruke sminke, føne håret og bruke penger på klær man ikke trenger, men det er teit å bry seg om puppene? Det er teit for meg. For øvrig har jeg små pupper. Jeg skulle gjerne hatt litt større, ikke pga av det seksuelle, men på grunn av klær! Det hadde vært flott å kunne bruke de kjolene og toppene jeg vil, uten å tenke på at det ikke passer kyllingbrystet mitt. Jeg vurderte silikon før, men er nå fornøyd slik jeg er (og har lært å kle meg deretter). Jeg har en mann som liker puppene mine i den størrelsen de er (mikro...). Han vokste opp med en far som sa at alt over en håndfull er bortkastet (at han får en håndfull hos meg er kun med litt godvilje...). Pupper er vakre, kvinnelige, ømme, forskjellige, seksuelle, nærende, livstruende osv. Er det virkelig så rart vi er opphengt i dem?
Gjest Anki Skrevet 20. september 2004 #23 Skrevet 20. september 2004 Synes også det er helt naturlig at vi er opphengt i bryster. Og jeg tror ikke nødvendigvis at det er alle motemagasiner og reklame plakater som gjør det... Jeg kan huske at jeg allerede da jeg var 8 år så på brystene til voksne damer og ønsket meg store bryster. Jeg fulgte enormt godt med på mine egne og venninners bryster, og gledet meg veldig til jeg skulle få selv. Har skrevet masse om det i dagbøkene mine, helt utrolig opptatt av det! Dessverre fikk jeg ikke så store, hadde liten B-cup på det meste, men etter to ammerunder har jeg ikke A cup engang... Jeg er 172 høy og slank, og er veldig maskulin i kroppen. Sambo synes de er kjempefine, men det nytter lite, jeg liker de jo ikke! Vil ikke at han skal se på de eller ta på de, føler meg lite fin. Så jeg har etter mange års grubling funnet ut at jeg skal våge meg på en operasjon. Skal til vurdering denne uken, og så blir det operasjone på nyåret. Synes at når det nå engang finnes en mulighet til å få hjelp med dette så må man vel få benytte seg av det uten at alle andre skal bry seg. Uansett om man har store bryster fra før og vil ha større, eller har forskjellig størrelse eller hva det nå er - la folk få skrive om det på KG uten å bli kritisert for det?... Hvis du er fornøyd med dine bryster er det kjempefint for deg, men synes det er unødvendig å kritisere andres ønske om å gjøre noe med det de har komplekser for. Du aner jo ikke hvordan de har det??... Det er som om jeg som alltid har vært tynn skal sitte og rakke ned på og tro jeg kan forstå de som er overvektige...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå