AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #1 Skrevet 12. september 2015 Skrevet masse med en mann på 33. Morsomme, koselige, ikke-sexrelaterte meldinger. Til og med en gang jeg skrev en melding om at jeg håpa han ikke var useriøs, og han svarte at nei, han var seriøs. Møtte han for andre gang i går. Vi møttes på restaurant. Spiste mat og snakket sammen om alt mulig, ingen slibrige undertoner eller lignende. Så etter vi har spist opp skjønner jeg at han vil vi skal gå videre til en pub, eller at vi kan dra hjem til han - fordi han har kjøpt en vin som venter på oss hjemme. Allerede da begynner jeg å bli litt sur. Så drar vi på en pub, drikker litt og han begynner å antyde mer og mer tydelig at han vil vi skal gå hjem til han, eller til meg. Vi blir litt fullere og fullere og han kysser meg, og gir seg ikke med å spørre om dette. Samtidig føler jeg at han begynner å se på andre jenter osv. Helvete, nå er jeg så sur og lei. Kan man ikke bare være ÆRLIG om intensjonene man har? Han har iallfall tapt mange poeng her i gården, og jeg synes faktisk han er mindre attraktiv nå, og jeg er ikke gira på å møte han igjen. Men blir fortsatt sur og har lyst å sende mld til han for å si jeg synes det her var dårlig gjort. Anonymous poster hash: 7272f...eff 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #2 Skrevet 12. september 2015 Men han likte deg, og hadde lyst på deg. Han kan vel være seriøs, selv om han tenner på deg, og vil ha sex med deg. Anonymous poster hash: 9d6d7...0ff 17
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #3 Skrevet 12. september 2015 Så, ting gikk ikke akkurat slik du ville. Er det så vanskelig å si ifra? "Du, det går litt for fort for meg, jeg er ikke klar for å bli med deg hjem riktig ennå. Oki?". Istedenfor virker det som du oppfører deg som en primadonna som blir surere og surere. Ikke alle forstår alle signaler umiddelbart, noen trenger det inn med teskje. Du har et ansvar for å gjøre deg forstått. Mennesker som er forelsket, eller som bare liker noen andre, kan faktisk finne på å tenne på dem, og ønske å være nær dem. Det er ikke så vanskelig å tenke seg til. Anonymous poster hash: 16192...e2d 12
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #4 Skrevet 12. september 2015 http://www.nrk.no/trondelag/laerer-utlendinger-a-forsta-nordmenn-1.12305990 Anonymous poster hash: 829bb...f63
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #5 Skrevet 12. september 2015 Og hvor er det du mener han lyver? Han ville ha sex med deg, det er bare å si nei om du ikke ville det samme. Eller ikke dra på pub hvis du ikke vil dra på pub. Verre er det ikke. Anonymous poster hash: 7c9ea...1b8 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #6 Skrevet 12. september 2015 Haha, dere har forsåvidt rett. Men jeg sa i fra, at jeg ikke ville ha sex, at jeg ikke pleier å ta med gutter hjem så tidlig osv. Han bare hintet og sa ikke noe direkte, mens jeg sa tydelig i fra. Det var hyggelig på pub, for all del og jeg synes jo han var morsom. Men jeg visste ikke at det lå i kortene hans at vi skulle ha sex. Ble tatt på senga. Anonymous poster hash: 7272f...eff 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #7 Skrevet 12. september 2015 http://www.nrk.no/trondelag/laerer-utlendinger-a-forsta-nordmenn-1.12305990 Anonymous poster hash: 829bb...f63 AMEN Anonymous poster hash: 7272f...eff
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #8 Skrevet 12. september 2015 Men han likte deg, og hadde lyst på deg. Han kan vel være seriøs, selv om han tenner på deg, og vil ha sex med deg. Anonymous poster hash: 9d6d7...0ff Men å legge an på meg når han er full, hinte til at vi skal hjem til han å drikke en flaske vin synes jeg er på kanten til drøyt. Jeg liker det ikke slik. Og det sa jeg og. Anonymous poster hash: 7272f...eff 2
Sapientia Skrevet 12. september 2015 #9 Skrevet 12. september 2015 Synes ikke dette hørtes så grusomt ut? Du vil vel at han skal like deg som mer enn en venn fordi om du ønsker å gå sakte frem? 4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #10 Skrevet 12. september 2015 Synes ikke dette hørtes så grusomt ut? Du vil vel at han skal like deg som mer enn en venn fordi om du ønsker å gå sakte frem? VEt ikke, blir usikker når dere svarer slik her Men jeg ble umiddelbart litt såret, fordi jeg tenkte han var seriøs, og de guttene som jeg har opplevd som seriøse før har ikke vært så aggressive på det å bli hjem etter en nogenlunde seriøs andre-date. Mulig jeg overreagerer. Men får kanskje vente med å dømme til jeg eventuelt hører fra han igjen. Synes bare det er så rart at sexen skal være SÅ i fokus så tidlig. Er gammeldags der tror jeg. Anonymous poster hash: 7272f...eff
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #11 Skrevet 12. september 2015 Dersom du synes det er for fort å ha sex på andre date må DU nesten si ifra, han er vel ikke tankeleser heller. Jeg har hatt sex på andre date som ledet til seriøse forhold.... Anonymous poster hash: 23814...429
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #12 Skrevet 12. september 2015 Dersom du synes det er for fort å ha sex på andre date må DU nesten si ifra, han er vel ikke tankeleser heller. Jeg har hatt sex på andre date som ledet til seriøse forhold.... Anonymous poster hash: 23814...429 Han bør vel si fra at han ville ha det og? Han bare hintet etter vi hadde spist og skulle til å gå. Jeg sa jeg ikke ville hjem til noen av oss. Så synes HAN burde si at han VILLE ha sex, fordi han sa det aldri. Anonymous poster hash: 7272f...eff
minister-mio Skrevet 12. september 2015 #13 Skrevet 12. september 2015 Ser ikke helt hva galt han har gjort
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #14 Skrevet 12. september 2015 Ser ikke helt hva galt han har gjort Egentlig litt oppløftende at flere her svarer dette. Da betyr det kanksje at det er jeg som overreagerer. Kanskje en grunn for at jeg er singel siden jeg tydeligvis ikke har peiling på dating Anonymous poster hash: 7272f...eff 1
minister-mio Skrevet 12. september 2015 #15 Skrevet 12. september 2015 Egentlig litt oppløftende at flere her svarer dette. Da betyr det kanksje at det er jeg som overreagerer. Kanskje en grunn for at jeg er singel siden jeg tydeligvis ikke har peiling på dating Anonymous poster hash: 7272f...eff La oss håpe det, kanskje han viser seg å være drømmemannen
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #16 Skrevet 12. september 2015 VEt ikke, blir usikker når dere svarer slik her Men jeg ble umiddelbart litt såret, fordi jeg tenkte han var seriøs, og de guttene som jeg har opplevd som seriøse før har ikke vært så aggressive på det å bli hjem etter en nogenlunde seriøs andre-date. Mulig jeg overreagerer. Men får kanskje vente med å dømme til jeg eventuelt hører fra han igjen. Synes bare det er så rart at sexen skal være SÅ i fokus så tidlig. Er gammeldags der tror jeg. Anonymous poster hash: 7272f...eff Det er mulig dere bare er ulike på det området. Og det er mulig at du hadde passet bedre sammen med noen som var likere deg der. Egentlig litt oppløftende at flere her svarer dette. Da betyr det kanksje at det er jeg som overreagerer. Kanskje en grunn for at jeg er singel siden jeg tydeligvis ikke har peiling på dating Anonymous poster hash: 7272f...eff Nei, ikke ta det for gitt at folk her har rett. Vi dømmer bare på den begrensede informasjonen du gir oss. Vi har ikke sett om han var creepy, sleip, pushy eller ekkel på andre måter. Kanskje er han en grei kar som vil ha sex med deg eller kanskje prøver han å få deg til sengs raskest mulig for så å gå videre til neste person. Du har møtt han, du må prøve å dømme han selv slik at du ikke ender opp såret og lurt. Anonymous poster hash: 773c5...6e3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #17 Skrevet 12. september 2015 Skrevet masse med en mann på 33. Morsomme, koselige, ikke-sexrelaterte meldinger. Til og med en gang jeg skrev en melding om at jeg håpa han ikke var useriøs, og han svarte at nei, han var seriøs. Møtte han for andre gang i går. Vi møttes på restaurant. Spiste mat og snakket sammen om alt mulig, ingen slibrige undertoner eller lignende. Så etter vi har spist opp skjønner jeg at han vil vi skal gå videre til en pub, eller at vi kan dra hjem til han - fordi han har kjøpt en vin som venter på oss hjemme. Allerede da begynner jeg å bli litt sur. Så drar vi på en pub, drikker litt og han begynner å antyde mer og mer tydelig at han vil vi skal gå hjem til han, eller til meg. Vi blir litt fullere og fullere og han kysser meg, og gir seg ikke med å spørre om dette. Samtidig føler jeg at han begynner å se på andre jenter osv. Helvete, nå er jeg så sur og lei. Kan man ikke bare være ÆRLIG om intensjonene man har? Han har iallfall tapt mange poeng her i gården, og jeg synes faktisk han er mindre attraktiv nå, og jeg er ikke gira på å møte han igjen. Men blir fortsatt sur og har lyst å sende mld til han for å si jeg synes det her var dårlig gjort. Anonymous poster hash: 7272f...eff Mann30+ her... Jeg går også forsiktig frem og respekterer slike grenser som du mener ble overtrått tidlig .."problemet" er at vi blir friendzona rimelig kjapt og det blir et vennskapsforhold noe som egentlig ikke er interessant. Anonymous poster hash: 97934...c35 1
Gjest Overrasket Skrevet 12. september 2015 #18 Skrevet 12. september 2015 (endret) Det er en myte at sex tidlig i forholdet (tom. veldig tidlig) ikke betyr seriøse intensjoner. De kvinnene jeg har vært mest seriøs med, likt best og hatt de beste forholdene med startet med tidlig sex. Når sexen tar uker eller måneder, da ringer varselbjellene. Kan ikke slike kvinner bare være ærlige om intensjonen og si at de ønsker et sexløst vennskap. Endret 12. september 2015 av Overrasket
Gjest AnonGangerTo Skrevet 12. september 2015 #19 Skrevet 12. september 2015 Det er en myte at sex tidlig i forholdet (tom. veldig tidlig) ikke betyr seriøse intensjoner. De kvinnene jeg har vært mest seriøs med, likt best og hatt de beste forholdene med startet med tidlig sex. Når sexen tar uker eller måneder, da ringer varselbjellene. Kan ikke slike kvinner bare være ærlige om intensjonen og si at de ønsker et sexløst vennskap. Enig med deg. Sex er en utrolig viktig del i et forhold. Man kan tro man har funnet drømmemannen men hvis ikke dere er kompatible i sengen, da er det ikke noe vits i å fortsette å treffe hverandre, med mindre dere vil være venner. Så mange kvinner tror de blir stemplet som løse om de har sex for tidlig, noe som er tull. Livet er kort!
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #20 Skrevet 12. september 2015 Men han likte deg, og hadde lyst på deg. Han kan vel være seriøs, selv om han tenner på deg, og vil ha sex med deg. Anonymous poster hash: 9d6d7...0ff Etter en date??? Da vil jeg heller si at det er manglende respekt fra hans side, eller så er han utrolig dårlig til å ta signaler. Anonymous poster hash: 85de0...d16 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå