Ulla Ullsokk Skrevet 12. september 2015 #1 Skrevet 12. september 2015 Jeg har ikke klart å finne ut hvorfor denne Ole Johan dro til Syria der han ble kidnappet. Han er jo ikke journalist? Noen som vet?
Gjest Blomsterert Skrevet 12. september 2015 #2 Skrevet 12. september 2015 Det er vel ingen som vet sikkert,da hadde det vel kommet fram nå? Det virker som den mest sannsynlige grunnen er at han ville observere,fungere som en slags journalist som kunne oppleve og dokumentere noe.
Ulla Ullsokk Skrevet 12. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2015 Ok, så det er ikke bare noe jeg kkke har fått med meg. Han var visst opptatt av situasjonen. Men folk kan jo ikke bare reise inn i farlige områder å fovente at Norge skal betale løsepenger eller bytte han ut med Mulla Krekar. Jeg synes det hørest helt idiotisk ut, men det må være noe jeg ikke skjønner/ har fått med meg.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #4 Skrevet 12. september 2015 SUKK. Finnes det ikke allerede ett par tråder her inne, om denne nordmannen i Syria? Anonymous poster hash: fcf4e...533
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå