Gå til innhold

Vasker du deg?

Håndvask etter dobesøk  

73 stemmer

1. 1. Vasker du deg på henda etter dobesøk?

• Ja, alltid.
    • Kun når jeg har bæsjet.
      0
    • Ja, når jeg har skiftet bind/tampong eller bæsjet.
    • Det varierer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på en ting. Vasker du deg på henda etter et dobesøk? Uavhengi om du har tisset eller bæsjet? Skiftet tampong, bind? Jeg gjør det,men har hørt noen si at de ikke alltid vasker seg på hendene etter et dobesøk. Bare nysgjerrig :)

Anonymous poster hash: 7d27f...be3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør jeg.

Anonymous poster hash: fb81a...d25

Skrevet

Det gjør jeg ja.

Skrevet

Ja, det er en selvfølgelighet. Å ikke vaske henda etter dobesøk er svinete.

• Liker 3
Skrevet

Selfølgelig

Anonymous poster hash: f8713...849
Skrevet

Selvfølgelig svarer alle ja på dette spørsmålet, det interessante er hvordan folk vasker seg.

Det er mange som bare skyller hendene litt i vann og ikke bruker såpe. Selvsagt ikke noe folk innrømmer, men det forekommer ganske så ofte.

Anonymous poster hash: f3156...5b3
  • Liker 6
Skrevet

Selvfølgelig svarer alle ja på dette spørsmålet, det interessante er hvordan folk vasker seg.

Det er mange som bare skyller hendene litt i vann og ikke bruker såpe. Selvsagt ikke noe folk innrømmer, men det forekommer ganske så ofte.

Anonymous poster hash: f3156...5b3

Altfor ofte ser jeg folk som gjør dette på offentlige toaletter.  :opplyser:

Får ufattelig lyst til å si fra at dette ikke er greit, men føler det blir frekt...

Er det ok å si noe?? 

Anonymous poster hash: b586c...668

Skrevet

*Først skyller man hendene i vann.
*Så tar man litt såpe og såper inn hendene.
*Deretter skyller man hendene rene for såpe.

Og så, mine damer og herrer, tørker man henda!

På offentlige toaletter bør man slå av krana med papiret man tørket seg med ( hvis det ikke er automatisk kran eller sånn blåsedings/hjemme kan man f.eks bruke albuen, noe du også kan på offentlige toaletter selvfølgelig ). Og så unngår man å ta på dørhåndtaket på vei ut.
Da har du rene hender helt til du har pellet på noe annet.

:takke:

Anonymous poster hash: ee90f...e75
  • Liker 5
Skrevet

Altfor ofte ser jeg folk som gjør dette på offentlige toaletter.  :opplyser:

Får ufattelig lyst til å si fra at dette ikke er greit, men føler det blir frekt...

Er det ok å si noe?? 

Anonymous poster hash: b586c...668

Det er ok å si ifra. Kvalmt å ikke vaske hendene sine ordentlig etter et dobesøk! 

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg lurer på en ting. Vasker du deg på henda etter et dobesøk? Uavhengi om du har tisset eller bæsjet? Skiftet tampong, bind? Jeg gjør det,men har hørt noen si at de ikke alltid vasker seg på hendene etter et dobesøk. Bare nysgjerrig :)

Men i all verden,er ikke det en ren(!)selvfølge??

Skrevet

Men i all verden,er ikke det en ren(!)selvfølge??

Skulle tro det, alltid trodd det. Helt til jeg hørte noen snakket om at de ikke så poenget i å vaske hendene etter de hadde tisset. :sjokkert:

Gjest Blomsterert
Skrevet

Skulle tro det, alltid trodd det. Helt til jeg hørte noen snakket om at de ikke så poenget i å vaske hendene etter de hadde tisset. :sjokkert:

Er det mulig?

Nei,sånt forstår jeg ikke.Griser.

Skrevet

Skulle tro det, alltid trodd det. Helt til jeg hørte noen snakket om at de ikke så poenget i å vaske hendene etter de hadde tisset. :sjokkert:Anonymous poster hash: 7d27f...be3

Normal urin er jo stort sett steril, så det er jo ikke verdens undergang å droppe vasken etter å ha tisset.

Men, det er likevel udelikat å gå rundt med urin på hendene.

Skrevet

Vi har ikke håndvask på do. Doen er rett ved siden av soverommet, og for å komme til badet, så må vi gå gjennom et par-tre dører. Hvis jeg må opp på natta for å tisse, så går ikke jeg inn på badet, skrur på lys og våkner, for å vaske meg. Da bruker jeg håndspriten som står på do. Går syv skritt inn til senga, og legger meg igjen.

• Liker 1
Skrevet

Vasker alltid hendene med vann og såpe etter toalettbesøk, det er jo egentlig barnelærdom.. Vasker også hendene før jeg putter oppi en tampong for å være sikker på at det er helt rent. 

Har drillet jentene mine ang toalettbesøk og håndvask siden de var pittesmå, sånn som jeg ble da jeg var lita. 

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Normal urin er jo stort sett steril, så det er jo ikke verdens undergang å droppe vasken etter å ha tisset.

Men, det er likevel udelikat å gå rundt med urin på hendene.

Vær så snill.Er ofte med andre og spiser,pizza og div.hvor hender tar på samme serveringsrett.Blir uvel om jeg tror andre ikke vasker hender,det er motbydelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...