Gå til innhold

Hoven tunge med masse blemmer

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Jeg får allergisk reaksjon samme hva jeg spiser av usunt. Jeg får det av godteri, sjokoladerelaterte produkter, og enkelte ganger av mcflurry. (Om noen er veldig interesserte kan jeg sende bilde på pm).

Hele tunga mi hovner opp, blir en blanding av illrød og hvit(?) får masse blemmer som svir helt sinnsykt så jeg ikke klarer å spise eller snakke, og enkelte ganger får jeg hevelse i halsen og blemmer i halsen også. Hva kan det være?

Er jo på alt som er usunt av godteri, (nesten alt av kaker), og sånt.

Drit; vet ikke helt om det er en allergisk reaksjon tho.

Endret av Unknown
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du burde få deg en time til fastlegen din for å ta noen prøver.. Høres ikke bra ut..

Skrevet (endret)

Tror du burde få deg en time til fastlegen din for å ta noen prøver.. Høres ikke bra ut..

Jeg har faktisk sjekket meg for matallergi for 1 år siden, reagerte ikke på noe i følge prøvene?

Men nå er det jo 1 år siden, så bør vel få tatt nye prøver da!

Endret av Unknown
Skrevet

Jeg har faktisk sjekket meg for matallergi for 1 år siden, reagerte ikke på noe i følge prøvene?

Har du forklart reaksjonene og testet forskjellige? 

Skrevet

Har du forklart reaksjonene og testet forskjellige?

Det har jeg ikke! :)

Skrevet

Det har jeg ikke! :)

Synes du skal gå til legen igjen jeg og få sjekket det der.. Det høres ikke bra eller godt ut. Vis bildet også

Skrevet

Synes du skal gå til legen igjen jeg og få sjekket det der.. Det høres ikke bra eller godt ut. Vis bildet også

Takk for tips!

Skrevet

høres nesten litt psykisk ut. At du tror du reagerer pga allergi men det er kanskje dårlig samvittighet.

Anonymous poster hash: 7a37e...2d6
Skrevet

høres nesten litt psykisk ut. At du tror du reagerer pga allergi men det er kanskje dårlig samvittighet.

Anonymous poster hash: 7a37e...2d6

Hm, kanskje.. Er det mulig å få så kraftige reaksjoner fysisk? Har slitt med mat før, så

Anonymous poster hash: f8718...b73

Skrevet

Hm, kanskje.. Er det mulig å få så kraftige reaksjoner fysisk? Har slitt med mat før, så

Anonymous poster hash: f8718...b73

Skulle ikke være anonym, ops

Skrevet

Hei! Jeg får allergisk reaksjon samme hva jeg spiser av usunt. Jeg får det av godteri, sjokoladerelaterte produkter, og enkelte ganger av mcflurry. (Om noen er veldig interesserte kan jeg sende bilde på pm).

Hele tunga mi hovner opp, blir en blanding av illrød og hvit(?) får masse blemmer som svir helt sinnsykt så jeg ikke klarer å spise eller snakke, og enkelte ganger får jeg hevelse i halsen og blemmer i halsen også. Hva kan det være?

Er jo på alt som er usunt av godteri, (nesten alt av kaker), og sånt.

Drit; vet ikke helt om det er en allergisk reaksjon tho.

Hei, reagerer du på andre ting også?

Jeg har det som deg med enkelte matvarer. Men mest får jeg det som deg av parfymerte produkter. Veldig plagsomt. Eneste kuren for meg er å holde meg unna det jeg ikke tåler, enten det er mat eller parfyme.

For meg høres det ut som allergi/ sensitivitet.

Anonymous poster hash: 5c7ce...cb6

Skrevet

Hei, reagerer du på andre ting også?

Jeg har det som deg med enkelte matvarer. Men mest får jeg det som deg av parfymerte produkter. Veldig plagsomt. Eneste kuren for meg er å holde meg unna det jeg ikke tåler, enten det er mat eller parfyme.

For meg høres det ut som allergi/ sensitivitet.

Anonymous poster hash: 5c7ce...cb6

Ja, reagerer på andre ting også. Det som er så rart er at jeg godt kan spise f.eks en kjeks den ene dagen, og neste gang jeg spiser den samme kjeksen får jeg sterke reaksjoner og slikt. Forstår ikke helt hva som er galt jeg altså..

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...