AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 Jeg har hatt feber og influensa noen dager nå, og vært stiv i korsryggen siden jeg kom hjem fra ferie. Har egentlig ikke tenkt noe mere på det og var sikker på at det var senga som ikke var bra nok. Men i dag fikk jeg mye smerter i korsryggen og jeg klarer ikke bøye meg eller løfte bena mer enn 45 grader uten at smertene tar over. Har smerter langs låret/rumpa, venstre side. Noen som har opplevd dette? Og er det vanlig å få prolaps sånn uten videre? Kan det være noe annet? Tok en pinex forte nå for å lindre smertene og vil nødig til legevakta i helga..Anonymous poster hash: 12a1e...679 1
Gjest Klaveret Skrevet 11. september 2015 #2 Skrevet 11. september 2015 Kan godt være en prolaps. Det kan komme gradvis. Men legevakt er sjelden nødvendig, det er jo ikke så mye å gjøre med såfremst du ikke får lammelser eller problemer med vannlatingen. Da er det viktig å ta kontakt med lege snarest mulig. Ps, dette er den info jeg har fått, jeg er ikke helsepersonell, men har hatt og har flere prolapser. Er operert en gang fordi jeg fikk lammelser i en fot.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå