Gjest Lasox Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 Håper jeg postet innlegget riktig sted. Det sto mellom seksualitet og singelforumet. Bare å flytte innlegget dersom det har blitt postet feil. Men, jeg er den unge mannen som har mer tillit til de som gjerne er litt eldre enn meg selv pga. mobbing på skolen, og prater gjerne oftere enklere med de enn dem som er jevnalder med meg, og ser stadig vekk at de jeg ser på 24 - og 35 er som oftest veldig selvsikker, trygg på seg selv, og vakker, men personlig så opplever jeg sjeldent eller aldri at de som er i 24-35 årene viser ingen interesse for noe mer enn vennskap. Snakker om alt fra 5 år og opptil 15 års forskjell. Det som jeg derimot har lagt merke til i det senere. Så har kvinner derimot eldre menn som kjæreste. Har dere kvinner noen interesse av å være med yngre menn, eller er det kun guttens store drøm av å være sammen med eldre kvinne? Fint om dere har noe erfaring der hvor mannen er yngre enn kvinnen, å dele. Syns dere blant annet at det var problematisk å fortelle det til familien - når dere visste at dere var det rette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå