AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 Jeg har alltid fått orgasme når jeg selv har ønsket det, men etter jeg fikk meg kjæreste og har sex flere ganger om dagen, så sliter jeg litt med å få orgasmene når jeg selv ønsker. Bruker så lang tid på det, noe jeg ikke har gjort før. Er det bare fordi kroppen ikke takler sex/orgasmer flere ganger om dagen, eller har det en annen forklaring? Anonymous poster hash: 4ce9e...335
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #3 Skrevet 15. september 2015 Jeg har alltid fått orgasme når jeg selv har ønsket det, men etter jeg fikk meg kjæreste og har sex flere ganger om dagen, så sliter jeg litt med å få orgasmene når jeg selv ønsker. Bruker så lang tid på det, noe jeg ikke har gjort før. Er det bare fordi kroppen ikke takler sex/orgasmer flere ganger om dagen, eller har det en annen forklaring?Anonymous poster hash: 4ce9e...335 Det kan jo hende at du har blitt overstimulert? Har opplevd dette hvis jeg runker eller har mye sex. Bruker å normalisere seg hvis jeg roer ned knullinga/runkingen.Anonymous poster hash: fd50b...a3d
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Høres ut som klitta trenger å hvile litt? Anonymous poster hash: f49c3...065
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå