AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 Dere som handler gammelt steintøy og glass på fretex og lignende butikker, hvilke merker ser dere etter? Synes det er så mange som er flinke å finne sånt og sette de sammen, men jeg får det ikke til når jeg går og titter selv.http://www.klikk.no/incoming/img-1243955/alternates/FREE_480/lop09_300.jpgAnonymous poster hash: 65c79...21a
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #2 Skrevet 11. september 2015 Ser ikke spesielt etter merker, men etter farger, design og hva som kan passe sammen med det jeg alt harni skapene. Deretter ser jeg om ting kan brukes seperat og om det er god, skikkelig kvalitet og om det dermed er verdt prisen. Hadeland glasstøy/krystall i ulike varianter er alltid en vinner. Ser og på finn.no fordi Fretex er blitt styggelig dyr de siste årene. Anonymous poster hash: 04f61...b54
Gjest Skrevet 11. september 2015 #3 Skrevet 11. september 2015 Jeg ser ikke på merket, ei heller på hva som kan passe med det jeg har Jeg går etter det jeg syns er fint der og da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå