Gå til innhold

Eks-ff lære kjæresten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Hadde for et par år siden en fuckfriend som var helt utrolig god i sengen. Kunne komme rundt 5 ganger nesten hver gang vi hadde sex. Ff-forholdet måtte slutte da han fikk følelser for en annen jente. Vi fortsatte å være venner og jeg ble kjent med og til slutt sammen med en god kompis av han. Kjæresten min vet at jeg og han andre pleide å ligge sammen, men problemet er at sexen vi har ikke kan måle seg. De har omtrent samme penisstørrelse, men jeg er usikker på hva min ff gjorde som fikk meg til å komme. Er det greit å spørre eks fuckfrienden min om han kan forklare kjæresten? Eller be kjæresten om å spørre han om råd?

Anonymous poster hash: d38c3...a5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WTF???? :skratte:

Anonymous poster hash: 5032c...621
  • Liker 28
Gjest Gjest_Weeping_Angel
Skrevet

Jeg regner med at du synes det er helt greit at kjæresten din spør eksen sin om hun kan lære deg opp til å tilfredsstile han?

• Liker 8
Skrevet

Jeg regner med at du synes det er helt greit at kjæresten din spør eksen sin om hun kan lære deg opp til å tilfredsstile han?

Det er ikke nødvendig da han er utrolig fornøyd med sexen vi har. Hva om jeg snakker med ff-en min og ber han om å nevne det tilfeldig? "Pleier du å gjøre sånn og sånn på Merete? Det eelsker hun bare så du vet det"?

Skrevet

WTF???? :skratte:

Ser ikke problemet. Greit at han kanskje synes det er litt ubehagelig, men det kommer til å gjøre meg glad. Happy wife happy life sier de vel?

Skrevet

Ha ha! Er det mulig!?

Anonymous poster hash: 4ebb0...e6c

Skrevet

Det er en utrolig god ide å ta opp dette, da det vil bedre sexlivet ditt radikalt!

Hva er vel et par velmenende råd mellom kompiser, liksom..?

Skrevet

Det er ikke nødvendig da han er utrolig fornøyd med sexen vi har. Hva om jeg snakker med ff-en min og ber han om å nevne det tilfeldig? "Pleier du å gjøre sånn og sånn på Merete? Det eelsker hun bare så du vet det"?

Enn om den ikke var det da? Hvordan hadde du taklet det at kjæresten din hadde tatt kontakten med venninen din (som han tidligere hadde hatt et seksuelt forhold til) og bedt henne "lære deg opp" i å ha sex?

Tygg litt på den du.

• Liker 6
Skrevet

Det er en utrolig god ide å ta opp dette, da det vil bedre sexlivet ditt radikalt!

Hva er vel et par velmenende råd mellom kompiser, liksom..?

Nettopp! Bra noen forstår at det er godt ment :-)

Skrevet

Enn om den ikke var det da? Hvordan hadde du taklet det at kjæresten din hadde tatt kontakten med venninen din (som han tidligere hadde hatt et seksuelt forhold til) og bedt henne "lære deg opp" i å ha sex?

Tygg litt på den du.

Det hadde vært utrolig respektløst av han da han vet at jeg har litt komplekser og tåler kritikk dårlig... Men som sagt er det ikke noe problem

Skrevet

Det hadde vært utrolig respektløst av han da han vet at jeg har litt komplekser og tåler kritikk dårlig... Men som sagt er det ikke noe problem

I rest my case. Håper virkelig du troller.

• Liker 12
Skrevet

Nettopp! Bra noen forstår at det er godt ment :-)

Noen gang hørt om ironi?

• Liker 2
Skrevet

Noen gang hørt om ironi?

Var ikke ironisk, beklager hvis det virket sånn :-)

Skrevet

Var ikke ironisk, beklager hvis det virket sånn :-)

Jeg tror oppgitt78, som du siterte, var ironisk.

• Liker 1
Skrevet

Hva med å forklare kjæresten din hva du liker selv? :vetikke:

• Liker 5
Skrevet

Hva med å forklare kjæresten din hva du liker selv? :vetikke:

Tror det er en bestemt bevegelse han gjorde samtidig som noen fingregreier, husker ikke nå lenger og nøt det for mye til å tenke over hva han gjorde...

Skrevet

Jeg tviler på at det hadde vært greit for kjæresten din??!!

Det ville jo vært veldig rart for denne FF'en å få spørsmål om også, spesielt om dere ikke engang har kontakt lenger. Han selv må jo ta det som et kompliment uansett hvor wierd det er å være så åpen om, men for deg og kjæresten din sin del så er det jo direkte flaut...

Anonymous poster hash: 4c1d9...73b
Skrevet

Jeg tviler på at det hadde vært greit for kjæresten din??!!

Det ville jo vært veldig rart for denne FF'en å få spørsmål om også, spesielt om dere ikke engang har kontakt lenger. Han selv må jo ta det som et kompliment uansett hvor wierd det er å være så åpen om, men for deg og kjæresten din sin del så er det jo direkte flaut...

Anonymous poster hash: 4c1d9...73b

Vi har god kontakt alle tre :-)

Skrevet

Du får jo bare spørre da, så kan han vel bistå med teoretisk og praktisk undervisning.

Anonymous poster hash: 36886...625

• Liker 2
Skrevet

Huff.............

Hvis du skal drepe romantikken, kjør på.

Synes synd i kjæresten din.

Anonymous poster hash: 9426e...33e
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...