Gå til innhold

Batteridrevet telys MED timer el. fjernkontroll

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har noen lyshus på litt ukurrante stedet mtp å tenne lys inni regelmessig, men de er jo nydelige når de lyser opp. Vil gjerne putte inni noen batteridrevne telys, men de må være drevet på timer eller kunne slukkes med fjernkontroll, har prøvd vanlige og de ryker etter 1-2 dager hvis de står på hele tiden. Hvis jeg manuelt må klikke en bryter av og på kunne jeg like gjerne tent vanlige lys. Sååå, noen som vet om, og i så fall hvor, jeg får tak i dette? :)

Anonymous poster hash: ac2d6...92f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med batteridrevet lyslenke? Jeg har en hvor ledningen er lang nok til at av- og påbryter og batteripakke er diskret plassert og lett å skru av og på.

Anonymous poster hash: a297e...ea3

Skrevet

Bateridrevne telys har jeg dårlig erfaring med. De slutter å lyse etter få timer og blir kostbare med hyppige batteriskift.

Stearinlys på batteri med timer på 6 timer fra Europris har jeg god erfaring med. De er gjerne for store for dine hus?

Ellers har Clas Ohlsson noen ledlys til å henge på ytterjakker. Mulig de kan brukes i lyshus og?

Anonymous poster hash: 1f211...2c6

Skrevet

Tusen takk for tips! Jeg har flere kubbelys med timer på 6 timer som fungerer utmerket, men de går ikke inni de små lyshusene (kahler sine), så må nesten være telys.

Hm lyslenke kan kanskje funke hvis den er liten, åpningen er kanskje ca 3x4 cm, det er de små husene jeg trenger til, de store har jeg kubbelys i. Må sjekke om jeg finner noe smått nok, går det evt med timer eller fjernkontroll? Noen av dem står såpass høyt opp at det er kronglete å måtte betjene dem manuelt hver dag :) Ts

Anonymous poster hash: ac2d6...92f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...