AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 Siste 3-4 dagene har jeg hatt dårlig ånde, har aldri plagdes med dette før! Hvorfor skjer dette nå? Har ikke gjort noe annerledes enn før og jeg enten snuser, røyker eller drikker alkohol. Ingen av delene. Drikker ikke engang kaffe Hva gjør jeg nå? Må bli kvitt dette! Hæslig Anonymous poster hash: 7cbc9...4c4
Gjest Skrevet 11. september 2015 #2 Skrevet 11. september 2015 Spist veldig lite karbohydrater? Da kan man komme i ketose og få en skikkelig stålånde
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #3 Skrevet 11. september 2015 Spist veldig lite karbohydrater? Da kan man komme i ketose og få en skikkelig stålånde Ja, den er helt forferdelig!! Kan det ha samlet seg noe ved mandlene? Har du vært nøye med tanntråd?Anonymous poster hash: c6ec3...8a2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #4 Skrevet 11. september 2015 Aner ikke om jeg har spist lite karbo, ikke tenkt over. Men ikke spist noe annet enn vanlig! Mandler har jeg ikke lengre. Tanntråd, vel nei det har jeg vært dårlig på :/ Kanskje det ligger der, rart det skal komme først nå, men Anonymous poster hash: 7cbc9...4c4
Zyrtec Skrevet 11. september 2015 #5 Skrevet 11. september 2015 Jeg sliter med det samme... Dro til lege for å høre hva det kunne være og fikk fortalt at det hang sammen med dårlig lukkemuskel i magen. Nå skal det sies at jeg også har endel sure oppstøt også. Munnskylle vann med sink bruker å ta knekken. Er det forresten innafor å spørre venner om man har dårlig ånde? Evt kjæreste? Hvordan skal man si det?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #6 Skrevet 12. september 2015 Aner ikke om jeg har spist lite karbo, ikke tenkt over. Men ikke spist noe annet enn vanlig! Mandler har jeg ikke lengre. Tanntråd, vel nei det har jeg vært dårlig på :/ Kanskje det ligger der, rart det skal komme først nå, men Anonymous poster hash: 7cbc9...4c4 Hvis du lukter på tanntråden etter du ikke har brukt det på lenge, så skjønner du hvorfor det gir dårlig ånde Anonymous poster hash: c6ec3...8a2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #7 Skrevet 12. september 2015 Hvis du lukter på tanntråden etter du ikke har brukt det på lenge, så skjønner du hvorfor det gir dårlig ånde Anonymous poster hash: c6ec3...8a2 Åh, må bare spørre. Om du bruker tanntråd jevnlig, lukter den da ikke? Anonymous poster hash: 7cbc9...4c4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #8 Skrevet 12. september 2015 Åh, må bare spørre. Om du bruker tanntråd jevnlig, lukter den da ikke? Anonymous poster hash: 7cbc9...4c4 Hvis man fjernet gamle matrester mellom tennene hver dag, så vil det ikke ligge noe der som lager lukt Anonymous poster hash: c6ec3...8a2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå