AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 Hei, Det er ikke så ofte jeg drar til flyplassen i rush-tiden. Flyet mitt går 18.10 og jeg har anledning til å bli kjørt 16.30. Det tar vanligvis 15 min å kjøre ut. Men nå er det jo rush-tid osv.. Vil jeg rekke det? eller bør jeg komme meg ut på egenhånd før den tid? Pleier det å være flere flygninger på fredager? Anonymous poster hash: 0de0a...515 1
Kvist Skrevet 11. september 2015 #2 Skrevet 11. september 2015 Det er jo VELDIG avhenging av hvor du drar fra og hvilken flyplass det er snakk om.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. september 2015 #3 Skrevet 11. september 2015 Det går 10 svære fly til Thailand klokka 17:10, så jeg vet ikke helt.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #4 Skrevet 11. september 2015 Altså, dette er jo helt umulig å vite uten at du sier hvilken flyplass det er snakk om... Flesland? Gardermoen? Bringeland? Sola? Det er ganske mange flyplasser her til lands... Anonymous poster hash: d9089...b53
sommerfugl1 Skrevet 11. september 2015 #5 Skrevet 11. september 2015 Altså, dette er jo helt umulig å vite uten at du sier hvilken flyplass det er snakk om... Flesland? Gardermoen? Bringeland? Sola? Det er ganske mange flyplasser her til lands... Anonymous poster hash: d9089...b53 Sola
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå